42 de puncte nu sunt imposibil de surmontat. Hamilton a avut a dracului de mult noroc anul acesta, dar asta nu tine la nesfarsit. Daca bine retin diferenta dintre hamilton si rosberg era cam pe la acest nivel anul trecut inainte de acel acrosaj de la care rosberg parca s-a decuplat pana la sfarsitul anului. Deci totul este posibil, desi improbabil. Sincer mi-as dori un campion Vettel cu ferrari anul acesta, sau Rosberg. Hamilton in continuare nu este copt mental si emotional pentru a fi numit campion. Stie sa fie foarte rapid pe pista in diverse conditii, dar asta nu este destul pentru a fi numit campion.
Renault a desenat motorul astfel incat sa se potriveasca la toti 4 clientii, asa ca nu este bun pentru niciunul. Mai vin si lipsurile interioare si de aici esecul.
Daca RBR schimba pe Mercedes sau pe Audi sau pe Tata motors, va trebui sa redeseneze intreg monopostul. Destul este ca motorul sa aiba 3-4 cm centrul de greutate diferit si deja tot balansul monopostului este dat peste cap. Si sunt sigur ca diferentele sunt mult mai mari intre cele 2 motoare, Renault si oricare altul viitor.
Oricum mentin votul de blam fata de bernie si regulile lui actuale care blocheaza inginerii sa dezvolte motoarele, si mentine astfel o suprematie mercedes spun eu incorecta.
Trebuie sa mentionam si modul exemplar in care oficialii hungaroring au rezolvat problema. SC a stat foarte putin pe pista, masurile de siguranta au fost optime pentru a asigura securitatea lui Hulkengerg.
Raikkonnen mai are o problema pe care o tot ocolesc toti. Ego ca ego, dar este extrem de rigid in stilul de condus. Subconstientul lui dicteaza un stil care lui ii convine si daca ii dai masina care se comporta exact pe stilul lui este foarte bine, dar daca regulamentul se schimba atunci foarte greu se adapteaza la noile conditii. Pe langa asta mai adaugi si modul in care provoaca limitele care il duce spre acele erori de care vorbeste Allison si obtii rezultatele pe care le are in ultimii ani, inclusiv acesta. Are talent, are viteza, dar cu cele doua probleme majore pe care le are, e mai greu sa obtii rezultate in afara de cateva sclipiri de moment.
In conditiile astea e de asteptat ca o echipa care are nevoie de puncte de la ambii piloti sa aiba asteptari si sa il schimbe la anul.
Macar acolo era pe fata politica Ferrari. Evident ca nu era ok pentru Massa, dar era o chestie anuntata cu ordine de echipa de care stiam toti, iar Massa a acceptat situatia asta pentru ca avea avantaje pe de-o parte, desi nu ii convenea dpdv strict sportiv. Altfel pleca mai devreme.
Ultimele comentarii
403 in total