Problema este ca ambii au dreptate. Noi vrem curse de 2 ore, ei ne ofera curse asa: primele 10 tururi, apoi strategii de boxe, si ultimele 6-8 ture. In rest se merge in mare parte pentru protejarea cauciucurilor, optimizarea consumului limitat, etc. E logic sa fie plictisitor si pentru pilotii din monoposturi nu vorbesc de noi, spectatorii. Uneori cate o cursa ca la Hungaroring, o data la 2-3 ani, care a fost interesanta aproape dealungul ei, dar nici asta asa cum ar trebui sa fie, sau cum a fost pe vremea lui Senna sau Niki Lauda.
Deocamdata Ferrari a dovedit ca este foarte aproape acolo. Cand Mercedes este un pic pe picior gresit Ferrari este prezent si bate. Si Williams are dreptate pe undeva avand in vedere ca Ferrari trage doar cu un pilot, celalalt permanent are probleme neprevazute de sezoane intregi deja. (exceptie ultima cursa care chiar nu a fost vina lui) pe cand Williams trage cu 2 cai la caruta.
Sa vedem ce va fi. Oricum este mai interesanta situatia decat anul trecut
Cica Renault este cel mai titrat constructor de motoare. Era un top in care asa era. Mi se pare din declaratiile astea ca este un debutant complet rupt de realitate. Ani la rand au avut succese maxime impreuna, si brusc acum nu mai functioneaza parteneriatul din cauza Redbull, cu toate ca este extrem de foarte clar ca Renault a esuat cu noul motor si nu stie cum sa remedieze. Acum a ghicit ca are nevoie de o suma foarte exacta de 115 mil dolari pentu dezvoltare, si ca RedBull ar trebui sa o plateasca. Din start o euforie aceasta suma. De unde aceste cifre exacte? Dezvoltarea inseamna ca ai o strategie, incerci, iese continui, nu iese, schimbi macazul, etc. Daca ai o suma exacta, mai ales uriasa, inseamna ca teoretic stii exact ce e de facut in motor. Atunci ce au facut in ultimii 5-6 ani? I-au tinut cumva Redbull in urma? Au delapidat fondurile destinate dezvoltarii motorului?
Renault vrea sa iasa cumva cu basma curata, dar deocamdata se infunda si mai rau....
mercedes este in top in clasament. acei sustinatori probabil au dat like la mai multe echipe, deci numaratoarea este doar asa de dragul artei. cum spuneati mai sus. fanii din tribune si activitatea lor este mai elocventa. si mia adaugam si longevitatea acestor dimensiuni. fani ferrari sunt in numar imens de cata vreme? nu ii ridic in slavi, dar totusi ferrari este prezent din 1950, ceilalti.... mai recent si in tot felul de forme schimbatoare. normal ca au fani dedicati stabili, etc.
Ultimele comentarii
403 in total