Toti vrem o diferenta vizibila cu adevarat. Dar deocamdata apar tot felul de declaratii puternice si contradictorii, acuze la adresa tuturor, doar rezultate nu vin.
Trebuie 115 mil pentru dezvoltarea motorului, dar parteneriatul cu Ilmor care reduce la 20 cai in minus diferenta fata de mercedes nu este utilizabila. Dezvolta Renault singurel, (din nu se stie ce fonduri care cica nu le avea si acum se pare ca le are, mai ales ca da cu piciorul la ce a dezvoltat Ilmor) un nou motor, care nu se stie cam ce diferenta va fi fata de ceilalti, etc.
In perioada recent apusa, cand RBR batea tot, Renault nu beneficia de cel mai puternic motor. cam tot pe acolo la minus 20 de cai era parca, in schimb era macar fiabil si cu genialitatea lui Newey si banii lui Mateschitz, reteta functiona...
@Kyro: nu poti sti care au fost termenii negocierilor, in ce conditii ar fi preluat actionariatul principal, etc.
Uite de exemplu Renault, dupa cativa ani extrem de fructuosi alaturi de Redbull, acum dau vina pe RBR ca nu au facut destul, ca de fapt nu au avut parte de promovare ca si constructor, etc. Urat din partea lor dar tot o fac.
Daca privesti Mercedes, ca si coerenta a numelui, in F1 sustine o teorie care ii convine, iar in alte curse sustine exact opusul....
Adica pe hartie mai ales acum dupa cativa ani arata foarte bine planul, dar nu vom afla ce a fost atunci.
Parteneriatul Mclaren Honda parea o bomba din prima. Nu a fost. Dar poate cineva baga mana in foc ca la anul sau peste 2 ani nu va fi o pretendenta la titlu?
problema nu este cu un regulament nou, sau cu timpul in care se scrie un nou regulament. Jos palaria pentru mercedes ca a reusit sa exploateze regulamentul astfel incat sa aiba o asemenea superioritate. Problema este cu inghetarea unei situatii inainte ca ea sa devina realitate din teorie. Eu aici vad cea mai mare problema. Si din punct de vedere al cheltuielilor, faci tot ce poti si apoi se dovedeste a fi in zadar ca altii au facut o treaba mai buna si nu mnai ai ce face 6-8 ani, sau faci o baza puternica pe care apoi poti sa o dezvolti in directia pe care o tot poti modifica. Adica gestionezi cheltuielile pe rezultate si nu pe teorie.
Sunteti de acord ca daca ar fi dupa Bernie, ar scurta timpii pe tur cu 5-6 secunde prin schimbarea rezonantei atomului de cuartz ca astfel cronometrele sa fie mai lente si timpii inregistrati sa fie cu 5-6 secunde mai mici pe tur?
Ultimele comentarii
403 in total