@McLaren_Honda: Ferrari a recunoscut ca a riscat pozitia cu strategia, dar nu asta este problema ci siguranta cauciucului, in conditiile in care pocneste din senin. Rosberg in antrenamente la fel a patit. Vettel si Ferrari au fost acuzati de Pirelli ca au folosit in exces cauciucul si acesta este motivul exploziei ceea ce nu este sustinut de circumstante. De aici scandalul, practic pentru securitate si siguranta anvelopei si nu neaparat pentru pozitie care este riscul fiecarei curse.
Sa nu uitam in perioada celor 4 ani de dominatie clara RBR, nici atunci Renault nu era cea mai puternica de pe grila, ci Mercedes, si inclusiv Ferrari era pe acolo sau peste ca si putere. Nu era insa distanta aceasta mare de putere, si cu ingeniozitatea aerodinamica RBR s-a putut castiga. Pe piste mai lente RBR are momente de excelare si anul acesta in ciuda motorului Renault care vedem cum este. Este si lent si fiabilitatea nu exista.
Am o intrebare.... Fata de alte circuite, acesta a fost chiar asa aproape de o fabrica de deseuri, sau un depozit de "diverse materiale", sau cei de la curatenie au fost in greva? Pirelli sustine sus si jos ca acestea au fost de vina si in niciun caz structura anvelopei, uzura prea mare doar pe un cauciuc din cele 4, etc.
Interesant dar de asteptat. Pe langa RBR ca a platit cel mai scump motor, de 2 ani Renault nu onfera nicio performanta, si nici macar sansa unei posibile performante in viitorul apropiat. Locul 4 in clasamentul constructorilor este un miracol, si se datoreaza doar RBR si nu Renault.
Pe langa lipsa de performanta si lipsa de directie a Renault, acestia au mai si acuzatin mai multe randuri RBR, spun eu pe nedrept. Deci ruptura este de asteptat, si daca RBR analizeaza sa rupa parteneriatul, inseamna ca ar trebui sa aiba deja un mic as in maneca pentru la anul, adica cel putin o preintelegere cu un alt constructor. Oare cine o fi
Ultimele comentarii
403 in total