In situatia actuala a Lotus, eu cred ca sunt dispusi si sa incalce regulamentul un pic, sa poata demonstra Renault ca poate obtine rezultate si ca este alegerea potrivita sa fie cumparata. Si astfel sa scape de problemele financiare...
am enuntat o mica teorie a conspiratiei intr-o postare mai devreme, acum apare Lauda, ca presedinte al Mercedes, care face o ierarhie de valoare intre cei doi piloti ceea ce nu este normal. Poate avea o imagine de moment, dar el face o ierarhizare intre cei doi. Multe elemente marunte ma determina sa cred ca exista o ordine in echipa acolo si ca motorizare, etc.
@Jugarugabi: total de acord cu tine
Totusi am o mica teorie a conspiratiei... parca monopostul lui Rosberg nu este identic cu cel al lui Hamilton, privind performantele de exemplu cand sunt amandoi in pluton. S-a intamplat de cateva ori anul acesta. Nu contest ca Ham este mai agresiv, dar ca sa poti fi agresiv, trebuie sa ai o diferenta fata de cel din fata ta. Vezi de ex duelul Rosberg - Riccardo - Vettel, unde parca suprematia Mercedes nu exista deloc.
Cel mai sigur ar fi ca pilotul sa stea in garaj, pe un scaun interactiv, un dummy din ala de plastic sa fie pus in monopostul de pe circuit si prin radiocomanda pilotul sa gestioneze monopostul in cursa. Siguranta ar fi destul de ridicata, desi poate si asa ar avea lacune.
Sau poate sa impuna o limita de viteza drastica si airbaguri.
Chiar sunt pentru ridicarea sigurantei pilotului si a sportului cu motor, dar ar trebui gasite solutii mai viabile, nu rama aia din poza articolului care ar reduce drasticvizibilitatea pilotului. Nu mai vorbesc de umbrele si razele solare care s-ar schimba permanent pe ochii pilotului, care ar produce mai mult risc decat siguranta.
Ultimele comentarii
403 in total