Ok, in conditiile astea atunci de ce nu este sanctionat atat proprietarul circuitului cat si organizatorul competitiei, intrucat au permis sa se desfasoare competitii fara a se asigura conditii de securitate pentru piloti, prin lipsa curateniei pe pista?
Si noi suntem de parere ca pneurile ar trebui sa dureze mai mult. Chiar daca ar fi sa tina 10 ture, macar alea sa fie utilizabile, dar cele actuale tin 1-3 ture si apoi incep sa scada in aderenta, ca apoi sa puste pe neasteptate. Parerea mea personala despre o anvelopa este ca sa poti merge cu ea o perioada de timp (ture) la maxim, ca apoi sa scada in aderenta pana nu mai ai aderenta deloc si esti obligat sa il schimbi, FARA ca sa cedeze structura de rezistenta.
De principiu sunt argumente pro si contra. Motorul lui Ham (pe care parca nu prea il vad la Rosberg) nu il vor primi, dar nici mult sub pentru ca este vorba totusi de bani. Pe de alta parte daca RBR castiga cu un Mercedes este totusi renumele motorului, chiar daca este blam pentru sasiu. Mai bine pentru Mercedes decat sa castige RBR dotat cu Ferrari.
Deci echipa Renault de uzina cu motoare Mercedes si design Lotus. Superb pana si doar pentru un zvon!
Sunt curios de dezvoltarea acestei noi situatii care oricum era predictibila. Renault are in continuare omologat motorul acesta pe care teoretic conform regulamentului nu prea il va putea dezvolta la nivelul competitivitatii. Sau iar ghiceste Bernie ceva?
RBR va deveni client din echipa de uzina. Care din constructori va accepta sa intareasca principala rivala la titlul pe care si-l doreste?
Desi a demonstrat in mai multe randuri ca este pilot promitator, se pare ca Perez nu prea are norocul de partea lui... Adevarat ca nu prea exceleaza in ultima vreme, dar... de ce se stinge o flacara intr-un pilot? Aceeasi intrebare si la Massa, după acel titlu ratat si apoi accidentul de la Hungaroring.
Ultimele comentarii
403 in total