Ok, am intrebari suplimentare: de ce discrepanţa dintre piloti? Si de ce doar Merdeces a intrat sub limita impusa? De ce nu au fost luate in calcul conditiile de masurare identice cu cele dinaintea cursei ca sa nu fie probleme de temperatura, sau daca permanent trebuie sa existe presiunea indiferent de conditii, de ce s-a facut rabat?
Cu cateva zile inainte Hamilton facea mare scandal pentru ca se mareste un picut presiunea in roti, acum declara ca nu face nicio diferenta.... Consecvent baiatul....
Se pare ca incet incet devine mai evidenta mica teorie a conspiratiei...
In mod normal, daca motorul nou al lui Rosberg a cedat nu ar fi fost logic sa revina ambii piloti la motoare vechi ca sa fie in siguranta? Mai ales ca aceea era o defectiune misterioasa. Sa nu uitam si ca Mercedes a jurat permanent pe conditii total egale pentru cei doi piloti, dar faptic nu prea.
Sa vedem maine ce se intampla.
Acu sincer, Pirelli stie ce face? Sau incearca variante pe spinarea securitatii pilotilor?
Pe de alta parte Hamilton daca se considera campion, nu ar trebui sa vocifereze isteric in conditiile schimbate unitar pentru toti pilotii, intrucat nu este expert in cauciucuri. Sa testeze noile conditii si apoi poate acceptam un punct de vedere de la el.
Deci Ferrari a semnat un antecontract cu Williams pentru 2017 pentru Bottas in locul lui Raikkonen, care va mai ramane pentru relativa stablitate din interiorul Ferrari. Cu toate ca asa in clasamentul echipelor sansele Ferrari scad. Dar sunt curios totusi Williams ce a primit in schimb ?
Ultimele comentarii
403 in total