@ha,ha,ha: Pune cauciucuri de vara uzate pana la sarma pe acelasi audi, acelasi logan si mai pune si un porsche la bataie cu aceleasi cauciucuri si da-le drumul pe un circuit total pe gheata. Timpii vor fi aproximativ aceiasi la toate cele trei masinile, pentru ca limita va fi aderenta rotii si nu performanta masinii. Asta e problema.
In conditiile in care monoposturile ar fi total identice ar fi asa, cu 15 ture de calificari toti la acelasi timp. Dar actual ele functioneaza la acelasi nivel, nivelul dictat de rezistenta cauciucului, egala cu cea a unui pr....ativ de proasta calitate. Fiecare monopost poarta semnatura unica a echipei de ingineri care a proiectat-o, si care ar trebui lasat sa se dezlantuie la maxima potenta timp de 99-100% din cursa. Azi avem startul, 2-3 ture de asezare a ordinii in pluton, si apoi trenulet la 2-3 secunde diferenta ca sa protejam cauciucurile, apoi vin schimburile de cauciucuri unde eventual se mai poate schimba cate ceva marunt, si apoi vin ultimele 3-4 ture cand cu ramasita de cauciucuri poate mai risti un atac pentru o depasire, evident daca nu iei o pana.
Si luand ideea in continuare, acum, cu aceste cauciucuri foarte performante, chiar avem multe depasiri. Uite de exemplu Vettel de pe 2 a ajuns pe ultimul loc in 1 tura. Toti pilotii au avut cate o depasire intr-un singur tur !
De principiu Arai a mai vorbit in contradictoriu, dar situatia in fapt este ca Honda revine dupa multi ani de pauza. Este acceptabil in aceste conditii ca sa nu functioneze totul cum trebuie din prima. Din ani lumina au redus diferenta totusi, dar mai este destul de multa diferenta de gasit. Având în vedere că sunt totusi la inceput, hai sa dam in ei cu pietricele mai mici, inca mai au circumstante atenuante. Deja la anul marim pietrele.
Ultimele comentarii
403 in total