Adica, Rosberg care are deja o experienta lunga in formula 1, care este deja de cativa ani buni la Mercedes, comite greseli elementare in turul de formare privind pregatirea monopostului pentru start?
Si apoi: "Ambii piloţi au lucrat la asta, dar de data aceasta acel tur de formare a generat temperaturi diferite în unităţile de propulsie"
Intrebarea este de ce?
O varianta: decat sa plateasca 500k mai bine schimba culorile monopostului si schimba numele echipei ca sa nu fie in defavoarea de imagine RBR, si aleg un alt nume pe care vor sa il ridice. Apoi reduc drastic bugetul si merg pe descoperirea tinerelor talente pana in 2020.
Nu cumva era o regula ca trebuie sa lasi loc pentru minim latimea unui monopost cand depasesti? adica rosberg nu ar fi trebuit sa fie "impins" in afara pistei. Nu stiu sa se fi eliminat aceasta regula.
Pe undeva trebuie sa existe o limita de bun simt in alegerea pneurilor, altfel cu siguranta ar exista la un moment dat o echipa care ar risca si ar alege un pneu prea moale, tocmai pentru ca nu mai are sanse cu strategii conventionale. Pirelli stie, pardon... ar trebui sa stie ca pneul ales cu risc este de fapt periculos, si de aceea aceasta varianta cu alegerea din 2 variante apropiate. Oricum prea se complica iar problema. Propunerea mea, liber la furnizori si fiecare echipa sa poata lua de la cine vrea cauciucuri, si de la Floresti, daca acestea trec de testele FIA de securitate. Eventual pot fi cumva restrictii la durabilitate si atat.
Inconsecvent in declaratii ca de obicei. Cum am mai spus de multe ori, a fi campion nu inseamna doar sa treci primul linia de sosire, mai ales cu o masina net superioara. Mai trebuie sa si ai atitudinea unui campion pe si in afara pistei. Ham nu o dovedeste nici pe pista nici in afara ei.
Ultimele comentarii
403 in total