Daca anii trecuti au pornit cu un monopost bun si apoi au avut probleme la dezvoltarea in timpul anului, anul acesta a fost alta situatia. Mercedes nu a mai fost imbatabila, iar Ferrari a dezvoltat mai bine monopostul decat Mercedes. In acest ritm sansele sunt ca la anul sa fie pe picior de egalitate sau poate in fata. Evident ca este doar o teorie pana nu apar pe pista monoposturile din 2016, dar totul este posibil. Mai este si marea necunoscuta RBR, care daca prinde un motor mai puternic devine prezenta si ea la varf. Adica anul viitor poate fi mai interesant. Si apoi vine marea necunoscuta 2017/ cu noile reguli....
@vasu: este singura echipa, singurul producator prezent de la inceputurile formulei 1 din 1950. Sa nu uitam asta.
Pe de alta parte, probabil corecta decizia Ferrari de a bloca un pret minim. Pretul trebuie dictat de piata, adica mai bine ar atrage 3-4-5 producatori de motoare decat sa le limiteze pe cele actuale. Nu au decat sa se bata apoi pe clienti prin oferte.
Introducerea a doua specificatii de motoare, 1.6 si 2.2 concomitent este o prostie, pentru ca submineaza egalitatea. Indiferent ce faci cu motoarele, niciodata nu vor reactiona la fel si de aici incolo numai complicatii.
in conditiile in care probabil va continua parteneriatul rbr renault, iar avansul fata de force india este de 50 de puncte, nu vad de ce nu ar accepta penalizarea in posibilitatea unui motor mai bun cu care ar obtine ceva locuri mai bune, plus ar avea o viziunea mei buna pentru la anul.
Ultimele comentarii
403 in total