Nu m-ar deranja dominatia unei echipe in conditiile in care este mai dibace decat celelalte tehnic, sau un pilot este mai abil ca ceilalti, dar nu in conditiile de azi, in care regulamentul este blocat dinainte de a pune pe asfalt o tehnologie complet noua, si astfel Mercedes are un mare avantaj garantat. Ok, intre sezoane s-a mai lasat ceva loc de dezvoltari dar limitate. Iar la piloti, in conditiile in care exista DRS si nu iti poti apara pozitia decat printr-o singura schimbare de trasa, iar la revenire trebuie sa lasi loc pentru cel putin o masina... incet trebuie sa pui si semnalizatoare pe monoposturi. Asa nu vreau sa vad suprematii sau altele. deci amandoi aveti intr-un fel dreptate.
Vettel are dreptate. Regulile actuale sunt ultra stufoase privind masina, care in loc sa egalizeze sansele, au creat un sistem blocat pe mai multi ani in favoarea unui singur constructor de motoare. Cu privire la pilot, ii sunt legate mainile, intrucat pe de parte nu are voie nici sa se apere, trebuind sa lase loc in diverse moduri celui din spate, pe de alta parte sisteme precum DRS sunt sisteme care nu prea dau sanse sa te aperi fata de cel din spate. SI mai vin cauciucurile care rezista 2-4 tururi rapide si apoi trebuie conservate restul cursei. Deci fata de trecut, avem masini inegale, piloti restrictionati care sunt obligati sa mearga incet.
De principiu cea mai mare problema era blocarea dezvoltarii si inghetarea situatiei net favorabila Mercedes. Daca se ridica restrictiile, nu cred ca va mai exista o problema de acel gen. Adica ... una din teorii: Renault cu siguranta are si alte idei despre unde a gresit fata de ceilalti, dar nu a putut remedia nimic din cauza restrictiilor. Cu siguranta Renault nu va tolera mult timp lipsa de performanta, mai ales ca fiind la ora actuala cel mai titrat constructor de motoare.
"O echipă câştigă datorită monopostului şi pierde din cauza motorului"
De principiu a spus-o ca atac la RBR, dar de fapt asta s-a intamplat. Ani la rand RBR a fost campioana, prin geniul lui Newey, dar avand la dispozitie un motor, nici atunci cel mai puternic, dar competitiv. Apoi in noua era era la ani lumina de competitivitate si de fiabilitatea necesara.
Monopostul anului acesta este o modificare a unuia construit in jurul motorului Mercedes, pilotii sunt neexperimentati, cu toate ca Magnusen este foarte promitator ... sa vedem ce iese.
Foarte interesanta alegere a liniei de piloti. Toti trei sunt sau deloc sau putin experimentati, in conditiile in care au cumparat o echipa noua, mai mult ca sigur restrucurata ca si personal si ca ideologie. Si mai adaugam motorul Renault care in ultimii ani .... nu s-a dovedit a fi cel mai bun.
Oare ne pot oferi o surpriza placuta?
Ultimele comentarii
403 in total