ma tot gandesc daca nu regreta ca nu sa intors la Ferrari cred ca ar fi avut rezultate mult mai bune acolo si anu trecut si anul asta sa vedem ce va fii in continuare si sa speram ca locul 4 din canada nu a fost doar un foc de paie, imi doresc pentru el macar o victorie daca tot a revenit ar fi frumos pentru el...
Daca ar mai exista realimentari si furnizorul de pneuri ar pune la dispozitia echipelor macar 3 tipuri de pneuri su si mai mult daca ar lasa la alegerea echipelor tipul de pneuri utilizat atunci ar fi un spectacol total bazat si pe strategii; 2,3,4 opriri mai multa sau mai putina benzina, pneuri supersoft? sau hard? cred ca ar fi un spectacol total, iar in legatura cu DRS cred ca ar fii mai intereseant daca s-ar proceda ca in GP2, acolo la o cursa de 18 tururi poti utiliza everboost cred ca de 8 ori pe timpul cursei si gata; daca ar fii similar si in F1 sa fie oricand si oriunde DRS dar limitat la 15 -16 activari pentru un pilot ar fii super spectacol
informatiile primite din tururile efectuate (poate au utilizat si 15 motoare ferrari) le va permita sa afle ce au de modificat/imbunatatit, cateva echipe au tot avut probleme hidraulice, etc, probabil din cauza reconfigurarii sasiului si a distributiei greutatilor pe monopost generate in principal de KERS si in subsidiar de inovatiile tehnice(evacuarea). dupa primele 3 curse vom vedea fiecare cum sta cu fiabilitatea.
anul trecut daca nu ma insel ferrari au cerut voie fia sa remedieze defectiunea la motor si au primito(dun cate stiu eu), dupa remedierea problemei nu au mai avut probleme cu motoarele doar cu o foarte proasta strategie de curse, cu o strategie un pic mai buna ar fii reusit sa-l faca pe alonso campion, cred ca acum regreta de aceea cred ca au si facut achizitii in ce priveste strategia de cursa-cel racolat de la redBull
Ultimele comentarii
135 in total