detalii oficiale despre Astra I:
Noul Opel Astra, o compact? de prim? clas?
- Superior: Tehnologii ?i inova?ii excep?ionale pentru clasa compact?
- Temperamental: sportivitate ?i dinamism
- Agil: noul ?asiu mecatronic stabile?te noi standarde de manevrabilitate ?i confort în clasa sa
Rüsselsheim. Datorit? excelen?ei ingineriei germane, designului sculptural aerodinamic ?i tehnologiilor inovatoare accesibile, noul Opel Astra întrupeaz? conceptul care a transformat rapid Insignia în cea mai bine vândut? berlin? de dimensiuni medii din Europa. Noul autovehicul compact de la Opel va fi lansat pe 17 septembrie, în Frankfurt, la Salonul Auto Interna?ional IAA, sub forma unui dinamic model hatchback cu cinci u?i, care beneficiaz? de cele mai bune tehnologii Opel.
Urm?toarea genera?ie de Astra introduce în clasa compact? multe func?ii de confort ?i siguran??. Sunt disponibile tehnologii excep?ionale, precum ?asiul mecatronic complet nou, cel mai avansat sistem de iluminare, scaune cu cel mai înalt grad de ergonomie.
„Experien?a unic? a Opel în a face noile tehnologii accesibile în cadrul autovehiculelor compacte este puternic eviden?iat? prin aceast? a zecea genera?ie. În plus, noul Astra transfer? temperamentul Insignia segmentului de autovehicule compacte, cu o pasiune f?r? precedent ?i un angajament pentru excelen??”, a declarat Alain Visser, vicepre?edinte Opel.
Cu o lungime de 4,42 metri, noul Astra ofer? un spa?iu mai generos ?i un plus de confort pentru pasageri, atât în partea frontal?, cât ?i în cea din spate, datorit? ampatamentului cu 71 de mm mai lung. Caroseria zvelt? ?i agil? este proiectat? pentru eficien?? maxim?, printr-o colaborare strâns? între designeri ?i inginerii în domeniul aerodinamicii, care au supus autovehiculul la 600 de ore de teste în tunelul vântului.
Propor?iile elegante îi confer? o siluet? puternic?, tip „cab-forward”, cu un parbriz foarte înclinat ?i o linie a acoperi?ului descendent?, ad?ugând elemente vizuale incitante tradi?ionalului format de hatchback. Noul limbaj de design al m?rcii, ce combin? m?iestria sculptural? cu precizia german?, este astfel transmis într-un mod proasp?t.
„Temele de design încorporate în Insignia, precum „wing” ?i „blade”, au primit o interpretare nou? la Astra, deoarece este important ca fiecare model Opel s? aib? propria personalitate”, a declarat Mark Adams, vicepre?edintele departamentului Design al General Motors Europe.
La interior sunt utilizate acelea?i elemente de design, creând armonie între exterior ?i interior. De asemenea, s-au depus eforturi speciale pentru a ad?uga multiple solu?ii flexibile de depozitare.
„Misiunea Opel de a face inova?iile tehnologice accesibile s-a dovedit a fi un succes la modelul Insignia. Ne-am stabilit un ?el chiar ?i mai ambi?ios, acela de a aduce majoritatea acestor func?ii în segmentul compact, prin intermediul noului Astra”, a declarat Hans Demant, Director Executiv Opel.
Dezvoltat în Rüsselsheim, Germania, Opel Astra este prev?zut ?i cu un ?asiu complet nou. Ampatamentul s?u mai lung este combinat cu un ecartament mai lat ?i o nou? construc?ie a pun?ii spate, îmbun?t??ind ?i mai mult agilitatea ?i stabilitatea, f?r? a face compromisuri în materie de confort.
?asiul Opel Astra a fost dezvoltat ca un sistem mecatronic care integreaz? complet func?iile mecanice ?i sistemele de comand? electronice. Ca ?i la Insignia, acesta poate fi prev?zut cu inteligentul sistem electronic de conducere Opel FlexRide, o raritate pentru aceast? clas?, care îi permite ?oferului s? aleag? între trei set?ri, standard, Sport ?i Tour, adaptându-se în acela?i timp, în mod complet ?i continuu, la modific?rile stilului de conducere ?i la viteza de abordare a virajelor.
Alte dot?ri tehnologice inovatoare introduse în clasa compact? odat? cu noul Astra:
? O nou? genera?ie de faruri adaptive Advanced Forward Lighting (AFL+) cu bi-xenon, care î?i modific? intensitatea ?i lungimea fasciculelor în func?ie de condi?iile de conducere ?i trafic, utilizând nou? func?ii de iluminare diferite.
? Scaune frontale ergonomice, proiectate pentru sus?inerea optim? a spatelui ?i siguran??.
Gama de motoriz?ri se concentreaz? asupra performan?elor ?i eficien?ei ?i este compus? din opt motoare Euro 5. Cu excep?ia motoarelor cu valorile de putere cele mai mici, toate celelalte sunt prev?zute cu transmisii cu ?ase trepte de vitez?. Va fi lansat? o nou? transmisie automat? compact?, cu func?ie Active Select.
Gama de motoare turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injec?ie multipl? common-rail cu capacitate între 1,3 ?i 2,0 litri, care dezvolt? puteri între 70 kW/95 CP ?i 118 kW/160 CP. Toate aceste motoare sunt prev?zute cu filtre de particule diesel. Gama va cuprinde, desigur, ?i o versiune ecoFLEX cu un consum de carburant ?i emisii de CO2 foarte reduse.
Cele patru motoare pe benzin?, cu volum între 1,4 ?i 1,6 litri, dezvolt? puteri între 74 kW/100 CP ?i 132 kW/180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvolt? o putere de 103 kW/140 CP, înlocuie?te actualul motor de 1,8 litri cu aspira?ie natural?. Datorit? tehnologiilor superioare ale acestei game de capacitate cilindric?, motorul 1.4 Turbo dezvolt? un cuplu cu 14% mai mare, îns? consumul de carburant este mai redus.
Continuând tradi?ia clasei compacte ini?iate de Opel în 1936, prin Olympia Kadett, modelul Astra s-a men?inut constant între primele trei cele mai bine vândute autovehicule compacte din Europa, un segment care totalizeaz? 27 de procente din pia?a auto total?. Vânz?rile Astra reprezint? o treime din toate vânz?rile Opel/Vauxhall, cu un volum mediu de aproape 500.000 de unit??i pe an.
Ultimele comentarii
325 in total