si ce face daca scoate fum??? scade turatia si motorul i-si revine? un lucru e sigur, daca un motot scoate un gram de fum unde nu trebe IT IS DEAD, poate nu in clipa 2 dar in aceasi tura SIGUR. Ray, nu stiu de cand urmaresti F1, dar in anii precedenti a existat TOT ACOLO o aripioara... ce zici de coincidenta? nu crezi ca McM doreste sa zica prin asta: nu nu nu asta nu e pt aerodinamica, asta e pt siguranta si pt fum... RIGHT?
pe de alta parte... daca scoate fum, pilotul eventula le spune la mecanici prin radio ca e gri sau e alba :)... cred ca Miki de pe TVR1 este singrului din F1 World care nu stie diferenta... :)
sa nu-mi spui ca oglinda lu Hamilton de pe McM este mai rapida in informatii decat senzorii de caldura de pe motor??? iau pus si un furtun de la teava de esapament sa simta mirosurile ???
Parerea meste ca nu oglinzile nu au nimic cu cele spuse mai sus. sau e legat de aerodinamica sau pur si simplu de siguranta.
pt mine Massa = Barichello 2... ne este clar ca Rubby a fost preferat de echipa Ferrari deoarce era ascultator si nu pentru ca era bun... Massa doreste sa ne demonstreze "ceva"... stai linistit neica, nu tu ai sa fi cel care face istorie la Ferrari postshumi... (eu ma mir ca ai ramas in F1)
Ultimele comentarii
42 in total