Profitul net e profitul care iti ramane la urma, dupa ce ai scazut absolut toate cheltuielile cu orice. Nu e nimic rau sa il ai cat mai mare, atat timp cat il poti obtine. In fond, pretul produsului il poti rotunji in functie de credibilitatea pe care o oferi pietei. Nu poti compara un Porsche cu o Dacia.
Tine de management. Cand faci pufuleti, ii dai ieftin cu profit mic pe ei. Avantajul e ca poti vine multi, iar profitul se poate mari.
Ce promt se miscare lucrurile in romanica: incepem prin mai, furnizam la anul, le folosim la anul si la multi ani ! Pana atunci, mai mor niste oameni, majoritatea nevinovati, ca si legile astea ale lui Murphy functioneaza bine la noi.
Traiasca birocratia, traiasca rosii, traiasca, traiasca !
PS (D). ne face pod peste Dunare ! Se vor inventa masini zburatoare intretimp...
Mi-am zis in gandul meu "inca 40 de modele pentru cocalari". Desigur, eu sunt rautacios...n-am bmw...Imi doresc sa am unul nou...sa il vand. Sa imi iau Mercedes !
Ar trebui sa fim mai incisivi si sa reclamam tot mai mult troacele poluante vizibil. Corect, toate motoarele cu combustibil fosil polueaza, dar unii sunt pur si simplu nesimtiti, ignoranti si atenteaza efectiv la viata celorlalti. Asta se cheama...crima. Sunt multe tipuri de crima pasiva, nu discutam acum.
Multumesc dizelarilor pentru manutele rosii ! In special celor cu DPF-ul dezactivat !
O sa avem masinile pline de abtibilduri. Ca doar mini-cimitire cu cruci cu ventuze au multi. O sa ne uitam prin parbriz printr-o fanta. Nu, nu e fanta roz...
In loc sa elimine/interzica troacele fumigene, ei ne pun in pieptul masinilor stimulente ! Alta spalare de bani !
Pentru autor: nu prea am inteles cu "manopera service-ului....2 lei". Adica il platim pe un Dorel sa ni-l lipeasca ? Pentru numai 2 lei ?
Legi de rahat !
Ultimele comentarii
225 in total