In primul rand sa dau cu matura unor utilizatori:
fa-ti un user si apoi ai dreptul la replica. argumentele mele se bazeaza pe fapte reale, tu vi cu niste injuraturi sa-mi spui ca e un comentariu imbecil. Vino cu argumente sa clarificam situatia.
Unkle mai sus a spus ceva de respingere la ITP lucru pe care daca nu l-a trait pe pielea lui macar stie asta de la cineva in carne si oase, nu din studiile facute de francezi/englezi/indieni etc..., In familie am logan si din prima zi usa spate nu se deschide din interior, decat din exterior, martorul de la motor palpaie in bord cand o pornesc daca stau mai mult de 1 min pe loc. Eu consider asta lucruri de neacceptat pt o masina noua. In ziua de azi nu e suficient 4 roti si un volan, mai trebuiesc si altele.
Director VW: Dacia e un amestec de plastic ieftin şi piese vechi de Renault - cu toate astea le-a luat fata GRATIE programelor Rabla
In ritmul asta, adica dezgropand tehnologii apuse, nu vom mai evolua niciodata. Daca nu se cumpara masinile cu tehnologie noua, automat vom ramane in acest stadiu, iar copii nostrii se vor bucura si ei de tehnologia de acum 20 de ani. Eu inteleg mecanismele low cost, dar nu trebuie insistat prea mult pe costuri minime, mai ales ca Lodgy e o masina de familie, aici TREBUIE imbunatatita f mult siguranta, sisteme de franare bune (discuri spate cu ABS in ziua de azi, esp modern in standard). Am ramas uimit ca s-au indurat sa puna 1.2 Tce.
Daca facem o comparatie cu Chevrolet Orlando motor puternic 1.8 140CP, 6 airbag-uri, esp standard, sistem de franare adevarat, 5 stele siguranta, calitatea materialelor mult peste Logdy, design peste dacia si din fata si din spate, asitenta la parcare, totul la 16.430 Euro.
La Lodgy nu mi-am batut capu' sa fac socoteala, dar banuiesc ca tot pe acolo se ajunge cu toate sistemele de la versiunea new-entry ale lui Orlando, DAR motor 1.8 140CP vs 1.2 turbo 115CP, etc...
Concluzia e urmatoarea: pt un Lodgy dotat maxim iesi in aceeasi bani cu o maisna mult mai buna din toate punctele de vedere.
Las carcotasii sa-mi faca capul cret cu pareri nejustificare.
Nu inteleg de ce esti asa razvratit. Banuiesc ca te-ai simtit jignit, dar eu nu am facut decat sa folosesc cuvinte obiective si nu injurioase.
Din ce spui tu eu as putea sa inteleg ca Dacia putea cere preturi mai mici sau la fel de bine mai mari pt ca oferte de cumparare tot ar fi avut deoarece are clienti clari.
Sunt de acord la : "E pt cei care vor masini noi spatioase, robuste, fiabile, accesibile, dotate cu strictul necesar, fara nimic superfluu"
dar din pacate acestea mai vin insotite de stropi de sudura pe toba, chedere dezlipite, buretele dintre bord si parbriz este la capete stramb, lista poate continua cu usa spate care nu se deschide din interior - la masina mentionata de mine mai sus, eu dau exemple concrete, tu imi spui ca se vinde, asta stiu si eu ca se vinde, dar mai stiu ca atunci cand cumperi ceva trebuie sa te uiti si trebuie sa spui ca are defectul X sau Y, iar daca masina e in garantie sa ti se rezolve defectele de fabrica, nu sa fuga de tine cum mai sunt cazuri concrete, unuia i-a reparat sistemul de franare pt ca nu avea pedala ferma la franare, iar dupa 700km a revenit s-a defectat iar si la service i-a zis ca asta e!
Tu poti sa ma faci pe mine in toate felurile caci vocea clientului dacia e cea care spune adevarul.
Dupa tot ce am citit nu-mi pot abtine parerea.
De ce atrage reactii pozitive dacia? Din cauza pretului! Pai cum naiba sa nu scoti un pret bun daca pui motor de 1.6MPI dezvoltat din 1995 si versiuni de top care se purtau acum 15-20 de ani? Motorul de pe Lodgy e de fapt de 82CP (60.5kW), plastice tari, si tabla negalvanizata. In banii astia ce naiba ai putea sa primesti?
La Lodgy apreciez spatiul si faptul ca in sfatsit stau butoanele pt geamuri acolo unde trebuie, inclusiv cele pt usile spate. Probabil dupa 4-5 ani vor pune si ei claxonul pe volan si dupa inca 4-5 ani vor renunta la comanda de reciclare aer mecanica.
ESP-ul pe tamburi iar o mare abureala ieftina, probabil ca-si face treaba destul de bine.
DAR la un test facut de concurenta Automarket, in care a fost testat Duster vs Kuga au ajuns la concluzia: "Comparativ cu Duster, Kuga aproape că nici nu are nevoie de ESP în virajele unde cu Duster trebuie intrat cu atenţie şi fără prea mare avânt. În plus, Duster se înclină destul de mult, pe când Kuga are o setare foarte bine gândită a amortizoarelor în viraje."
Acesta nu se vrea a fi un exemplu particular, mai mult ca sigur ca la fel se intampla si la celelalte parti ale masinii: tehnologia motorului, tabla, confort, izolare fonica si lista poate continua...
La dacia sunt tot felul de mici inconveniente, unul care-mi trece acum in cap este: cand dai drumul la aer zgomotul e mai mare decat debitul aerului care intra. Iar daca vrei sa-i dai sa bata la parbriz si la picioare abia se simte in tr. 2, iar in 3 face destul de urat...tatal meu are logan de 4 luni de zile, din prima zi a facut asa, am mai mers si cu altele logan/sandero si tot asa se aude, deci nu are masina lui vreo pb, asa sunt facute toate! Masini noi cu stropi de sudura pe toba, chedere care nu sunt lipite bine...etc.
Ar trebui optiunea asistenta la plecarea din rampa pusa standard la toate masinile, mai ales la cele de oras...ma bucur ca la banii astia au reusit sa includa atatea chestii. Probabil ca va fi o masina de succes in scurt timp.
Daca castig test drive-ul dau o bere :))
@antonny - ai un UP de la mine :)
Iti multumim pt link-uri - nici francezii nu au scos-o pe primul loc :))
La top gear i-au dat bataie la curuletu' gol si au trimis-o acasa :))
De departe (minim 100...00km) swift e cea mai tare masina care arata o sportivitate "barbateasca" nu o besina de masina cocotata si ingusta care arata ilar si sincer eu daca as vedea-o pe strada nici nu as banui ca la volan este un impatimit de viteza.
Impreuna cu Megane Sport 1.4 TCe si 130cp formeaza un cuplu "minunat"
Era sa-l uit pe amicul nostru...
@Carlos
Mare pacat ca acesta bestie in calduri nici nu a dovedit ca merita sa ajunga in runda a 2-a.
Am si trimis un mail la renault ca de azi inainte toate testele de viteza sa se desfasoare in curba. Evident semafoarele vor fi puse in curba, tocmai ca la o liniuta TOATE Renault-urile sa castige.
Zi-mi ce dorinte mai ai si le facem posibile, vb aia: pt restul exista mastercard...mi-e scarba de oameni incapatanati ca tine!
Eu unu mi-as lua oricand un SWIFT
Ultimele comentarii
100 in total