reteta e simpla, se ia una bucata tehnologie din anii '95-'99 si se pune o carcasa cu design patratos in 7-8 versiuni de culori, pt ca a 9 si a 10 nuanta de culoare sa fie noutate, iar ca bonus dupa 10 ani de profit maxim se da si la clienti un motor 1.2 TSI
@C-G-C
Ce constatati tu si probabil toti, este ca au pozitionat butoanele intr-un mod cel putin normal, dar mai au de pozitionat claxonul si butonul pt reciclare aer - la prima vedere, motorizarile intr-adevar sunt la limita, dar isi fac treaba bine 1.2 si 1.5, printre aceste lucruri binevenite eu zic ca merita rotile lui duster ceva mai late si niste discuri de frana pe spate, masina e destul de grea la capacitate maxima.
Rotile alea de 185/65/R15 88T nu-mi plac. Si indicele de greutate al anvelopelor e cam la limita, la o frana puternica cu masina plina (1926kg), o buna parte din masa masinii se va distribui pe rotile din fata cu tot cu acel EBV .
Design - din lateral ai impresia ca e un logan modificat in paint, usile trebuiau ceva mai lungi, mai ales cele din spate pt ca cei din randul 3 sa aiba acces mai usor, cel putin din poze asa imi lasa impresia.
Ca fapt divers oamenii au desenat o furgoneta, dar au gresit dimensiunile usilor
@Marius - "Masina arata intr-adevar superb! "
Nu pot spune decat ca este...MARE! alte adjective ca frumoasa, superba, etc nu-si au rostul.
Ar mai fi ceva, nu scrie nimic de suspensia spate, se stie ca fiind masina de familie ar trebui sa puna suspensia independenta pt confortul mai bun.
Nu am inteles aceasta dotare: Faruri de zi - la ce naiba se refera? Adica se poate si fara ea? Directorul gamei entry Renault banuiesc ca ar fi de acord ca se poate si fara ea...
Dacia = Renault refurbished, deci deci tot un SH cu piese reciclate/revopsite/reconditionate. E ca si cum ai scoate la vanzare o carte de bancuri de acu' 20 de ani care a stat sigilata, cei care stiu bancurile nu o mai cumpara, o cumpara cei care nu le stiu.
Daca maine ar veni o firma constructoare de masini si ar cumpara proiectul Dacia SuperNova si ar scoate-o pe piata sub alt nume si cu volan din piele, fara nici un sistem de siguranta, cu 2-3000 euro, poate ar avea acelasi impact...
@antonny - ai dreptate, vine in prelungirea lui Lodgy, dar pretul se cam apropie daca facem o varianta full pt lodgy
@laucalin - la insistenta ta m-am uitat pe filmulet, tot ce am vazut nu este decat extremele tehnologiei: Dacia motor 1.6 din 1995 si Ford motor de 1L si 125CP de cea mai noua generatie, dacia design de lada frigorifica - ford nu am cuvinte, sincer sunt impresionat dupa ce am vazut focusul nou, de tehnologie pe parte de gadgeturi nu cred ca tre' sa-mi mai bat capul sa o spun, eu asta am vazut.
AAAA vine seful reno' si-mi spune ca sa iau masina ca e noua si ca miroase a plastic proaspat, sa mearga el si cu Basescu si cu tot partidul lor de "bagabonti" vb lui Becali.
Mare dreptate ai cu SH-ul, pe poarta fabricii a iesit cu suma X, iar la vanzare dupa 2 ani se vinde cu X/2, deci avantaj la SH si tehnologie cu 2 ani in urma fata de 20 de ani.
@unckle - vorbim degeaba, le intra pe o ureche si le iese pe alalta...nici nu-mi mai bat capul sa demonstrez ceva ca nu am cui, lui Carlos & Co? care daca ii zic ca unu a intrat in mine cu loganu (sofer taximetrist nu orice pustan de 18 ani) ca nu l-au tinut franele, distanta dintre el si mine fiind mai mare decat distanta dintre mine si cel din fata mea, eu cu cauciucuri de iarna purtate al 3-lea sezon varianta de buget, el cauciucuri noi tot varianta buget, dar Carlos imi va spune ca nu am stiut eu sa pun frana ca am pus prea stramb sau dreq stie ce aberatii...
Cand vb de singuranta la masini de familie vb constiinta din mine, nu inconstienta!
@Carlos - consideri ca la obiect sunt si experientele prin care am trecut, sau mai degraba sunt opinile tale bazate pe infumurare?
Carlos poftim documentatie:
Testele efectuate constau in franarea de la o viteza de 100km/h respectiv 130km/h si sunt certificate ISO.
Jurnalistii francezi spun ca orice masina la care distanta de franare depaseste 40m pt testul efectuat la 100km/h, respeciv 70m pt testul efectuat la 130km/h este considerata "picata" la aceste teste.
In cazul Duster-ului au fost testate urmatoarele variante:
-varianta 1.5dCi 110cp 4x2 care a avut nevoie de 42m pt a opri de la 100km/h respectiv 72m de la 130km/h.
-varianta 1.5dCi 110cp 4x4 care a avut nevoie de 46m pt a opri de la 100km/h respectiv 75m de la 130km/h.
Conform rezultatelor, performantele de franare ale Duster-ului sunt similare cu cele obtinute de Renault Koleos (77m de la 130km/h) si Mitsubishi ASX (4x2 73m / 4x4 74m).
Celelalte modele din clasa Duster-ului au avut urmatoarele rezultate:
Vw Tiguan 63m de la 130km/h
Skoda Yeti 65m de la 130km/h
Honda CRV 66m de la 130km/h
Ford Kuga 67m de la 130km/h
Nissan Qashqai 68m de la 130km/h
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 -75m de la 130km/h
Renault Koleos - 77m de la 130km/h
Rezultate obtinute de Duster in testele de franare, pot fi cauzate fie de aderenta longitudinala a anvelopelor (anvelopele folosite fiind Continental CrossContact M+S 215/65 R16), fie de subdimensionarea sistemului de franare (ansamblu discuri frana pt fata, tamburi frana spate), spun francezii.
Deasemenea francezii afirma ca diferenta de 5m (distanta de franare) intre versiunile 4x2 si 4x4 (versiunea 4x4 avand 120kg in plus) se datoreaza unei inertii mai mari din partea transmisiei.
Stim ca suntem prea multi pe planeta, dar vad ca Dacia chiar a luat in serios aceasta amenintare :))
Habar n-ai tu cate se pot face din butoane... ia priveste aici cu voia colegului de mai sus, tot din butoane le-au facut si pe astea:
http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html
http://www.automarket.ro/stiri/germania-dacia-sandero-locul-al-7-lea-in-topul-fiabilitatii-adac-in-clasa-37781.html
http://www.automarket.ro/stiri/franta-dacia-este-pe-locul-trei-in-topul-fiabilitatii-27386.html
http://www.ziare.com/dacia/sandero/dacia-aleasa-drept-cea-mai-fiabila-marca-de-masini-1144563
http://www.automarket.ro/blog/mester/marci/dacia/rezultatul-duster-la-euroncap-absolut-normal/
Ultimele comentarii
100 in total