Nu au de ce sa se planga pt ca acest Ka nu se cauta mai deloc, nici inainte nici acum. Cel putin in bucuresti, ca ne referim la masini urbane, nu am vazut decat 2-3 fete la volanul lor. Nu se poate compara cu istoria fiatului 500, sau broscuta de la vw, dar si asta e pe cale de disparitie.
Sincer cum ar putea sa reziste bmw cu asemenea motoare de 2.5 pt ca sunt si vor fi din ce in ce mai putini care le vor cumpara, iar clientul se va indrepta catre ceva turbo pt mai multi cai si motor mai mic (alte taxe si alt consum), uneori chiar dublu.
La fel se intampla si cu tractiunea.
Asta imi aduce aminte de camerele foto kodak care mergeau inainte cu cele analogice fata de concurenta care trecuse la digital, si le-au luat-o altii inainte! Probabil ca cei de la marketing au constatat acelasi lucru din ce in ce mai acut.
Pt cei impatimiti si capabil financiar vor exista in continuare bmw cu motoare aspirate si tractiune spate, asta fara doar si poate!
Ati spus la inceput ca ofera 250nm de la 2500rpm, apoi cand l-ati comparat cu citroenul (270@2000rpm) ati scazut din turatie la 1500, care e adevarul? are 250nm la 1500 sau 2500?
Masina NU merita din nici un puct de vedere, gasesc citroenul net superior tuturor, nu are rival, corsa = alfa mito = motor slabut - doar 1.3, minicooper masina de fun. La motorul citroen la 140km/h ai 5.5%
Constat ca cei de mai sus ca citroenul este the best!
Nu cred ca renault au mizat pe acel cuplu la fel cum l-ati scos voi in drive test. Fluence e o masina pe care o iei ca iti place si in nestiina de cauza, eventual datorita promotiilor, dar un cunoscator nu cred ca o va cumpara. Cuplul acela pe mine unu nu ma inpresioneaza, daca vreau cuplu mare imi iau un diesel, sau un turbo benzinar. Din pacate aceasta masina are multe hibe dupa cum ati constatat: directie moale, suspensie moale si galagioasa pe deasupra. Poate ca daca avea ceva deosebit nu deranja lipsa cutiei sport, o dai pe manual si ai scapat de frustrare, dar eu unu m-am saturat de motoare de 2L si 140cp, chiar si dieselurile au trecut de faza cu 2L si 140cp. Deja puterea a crescut fie ea si la motoare otto aspirate cum ar fi 1.6 si 120-130 de cai pe care ii vedem din ce in ce mai des pe masini.
Altceva: in ciuda laudelor la capitolul Transmisie/Motor ati dat 3 stele, de ce? Din cauza pedalei prost "etajate"? In cazul asta pedala de frana cum era, tot prost etajata?
Dezamagitor, ma asteptam la mai mult de la fluence, mult mai mult.
Ultimele comentarii
100 in total