Imi place ceea ce fac chinezii de la Geely. Pe Volvo i-au luat dintr-o gaura adanca si i-au adus acolo unde trebuie - la bataia din varful segmentului premium in care fac fata cu brio. Imi place atitudinea pe care o iau cei de la Volvo impotriva dieselurilor si altor trenduri la care altii (VW de ex) nici nu viseaza.
Lotus sunt experti in sasiuri de calitate, usoare, tehnici de imbinare , lipire Aluminiu samd . Suspensiile sunt iar un capitol bun, care cu siguranta isi va gasi locul pe modelele de performanta, insa din cate-mi aduc aminte, in ultimii 10 ani , modelele LOTUS au folosit exclusiv motoare Toyota.
Renaul Captur asta e o masina draguta, usurica , fiabila si decenta allround. Insa pretul ala (17000 pentru un diesel ca celelalte - benzinele alea nu`s de luat in considerare din motive de fiabilitate si consum, mi se pare exagerat).
La banii aia iei Mokka X 1.6 , sau un 2008 1.6 HDi (tot anul este la promotie 14000 sau chiar mai jos). Daca vrei neaparat Renault, iei un Sandero Stepway si ramai si cu 6000 de o excursie , renovat casa si ceva mobilier.
Sunt singurul caruia i se pare ca au mers in directia gresita ? Mi se pare ca varianta MK7 arata mult mai frumos , mai spectaculos si mai agresiva . Asta are liniile rotunjite , poate prea rotunjite . Interiorul in schimb este foarte reusit (aspect neglijat anterior), iar pretul va fi in alta liga .
De cand a aparut KA+ in grila Ford , Fiesta a castigat 3000Eur la pretul de lista (in aprilie 2016 era 11000 un model 1.0 100 , iar in octombrie acelasi model cu fix aceleasi dotari are 13900 pret de lista) .
Masinile Ford sunt decente , frumoase , iar la fiabilitate este putin loterie - cum iti este norocul . Nu inteleg ce cilindrii ar mai putea "dezactiva" din 3 :)) o sa mearga precum o shareta . Pe langa asta , trebuie luat in calcul ca motorul mic te va ajuta la impozit si RCA , dar nu si la consum contrar asteptarilor , in Bucuresti cu greu vei reusi sub 9l /100 km.
Pai ce dotare e aia "luneta incalzita" ? Mai exista masina fara luneta incalzita ? Auzi , dotari ABS , AFU , ESP (pai sunt obligatorii ma) . Ce rahat , la aproape 17000 Eur ma asteptam sa aiba si ea macar un pilot sau un simplu limitator de viteza . Am fost la Opel si au ofertat un Astra K 1.4 Turbo rosu , jante pe 17 aliaj si aproape ful de dotari 15000 .
Golf-ul 1.4 TSi bine accesorizat costa cam 18000 , deci Reno-ul asta nu prea s-a pozitionat corect .
Dacia face masini bune , dar in ultima perioada au o tendinta majora de crestere a pretului si asta se vede . Pe cand ceilalti fac tot felul de oferte , Dacia ramane la pretul stabilit " la catalog" care este destul de mare pentru ceea ce ofera . Atentie - ca un Kadjar 1.2 130 cu dotari similare DACIA costa prin rable 14700 Eur , iar diesel-ul 15300 . Asta ca sa nu zic despre SsangYong Tivoli care arata superb , se conduce mai bine decat Duster , dar nu stiu cat de fiabil va fi . Ar mai fi Suzuki Vitara care la 17ooo prin rabla are si 4x4 si trapa panoramic . Deci .. DACIA ... poate sa mai reduca putin preturile ... ca au cam intrat peste gama construita in alta categorie decat low-cost.
Ultimele comentarii
230 in total