Cum draqu` ... cand la noi toti `gigi`si iau S si Maybach cu ampatament marit sa le conduca ei , iar body-guarzii in spate la "tratatie" .
Are viziune ... dar se adreseaza unei piete foarte mici !
A procedat corect ! Avea un contract valabil si a fost ignorat cu aroganta ! Talentul este acolo insa nu la nivel de campion , insa asta nu este obligatoriu ca sa fi pilot .
Urat din partea lor ca au incercat sa-l impiedice prin tot felul de "masuri de siguranta" , de aceea trebuia mers pana la capat . Cu 15 mil Eur acum poate deveni cineva cu adevarat - multi ani ar fi trecut pana facea asemenea bani si doar daca devenea campion spera la sume imense .
Afirmatia lui Massa a fost facuta in stil total oligofren ! Pai asa se vorbeste ? Cel mai probabil componentele sunt identice , insa unitatea de control , software-ul si maparea ECU-ului sunt total diferite - numai de acolo se pot "stoarce" ceva cai in plus , iar Merz are in momentul asta niste minti luminate pe acel domeniu .
Ma bucur cum au evoluat lucrurile pentru Ferrari , iar daca mentin dezvoltarea , poate vom avea parte de concurenta reala pentru Ham Ham ! Kimi a fost bulversat dupa incidentele de la inceput , dupa care a aratat un stil decent de pilotaj , iar pe final i-au stricat cursa .. lasa ca se revanseaza ei , iar Vettel incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult in rosu .
Nu stiu totusi ce s-a intamplat cu Force India , dar bravo Sauber !
M-a deranjat foarte tare review-ul MCV-ului . Nu zic ca varianta aia este in vreun fel de cumparat , dar daca testa varianta Laureate nu se mai caca zdreanta aia atat pe ea ! A fost foarte foarte subiectiva ceea ce nu accept de la un jurnalist (ca nu e A3) !!!
Jeg ... de atunci m-am dezabonat de la newsletter-ul carbuyer si m-am mutat pe Telegraph cars ... cu Rebecca vechea prezentatoare de la Carbuyer ! Imi pare rau de Matt ca era capabil , dar i-au facut echipa cu oligofrena asta!
Ultimele comentarii
230 in total