Din pacate ... romani fiind nu prea avem respect fata de marca Dacia . Toate lumea acuza ca mai bine-ti luai un TeDeI de 10 ani decat o Dacia noua , lucru care spune multe . Am Logan de 7 ani si nu am avut deloc probleme (110000 km) si am vecin ce are 400000 (taximetrist in Bucuresti) si la fel fara probleme . Am mers cu noul MCV 1.5 DCi si la 130 kmh ai un consum de 5.3 ceea ce e fenomenal dupa parerea mea . Au crescut si au evoluat mult , au insonorizat mai bine si au crescut nivelul calitatii pentru o masina de sub 10000 EUR . Din pacate daca-ti iei o sa fi blamat maxim - probabil de-aia se pune mai mult pret pe strainii care o aleg fara probleme.
A fost foarte interesant aspectul ca Mercedes verifica compozitia pneurilor si stie dinainte ce tip de pneu au disponibil . Un fel de reverse engineering ... si nu stiu daca e chiar legal , dar pana la urma concureaza in F1 si sunt la varf .
A supt-o Alfonso-n chec ... se vede talentul , incep sa i se vada cu adevarat abilitatile de pilot nemaivazaut ... de unde ... era un jeg de politician si isi lua echipa dupa el sa-i cante ode , si el era cam tilicar . Acolo e nivelul lui si din nefericire si pentru Honda ... acolo este si nivelul lor acum . Trebuie sa imbunatateasca pe langa fiabilitate (ce texte de amatori au pilotii , atat nasture cat si alfonso) si puterea . Token-urile se folosesc pentru imbunatatiri , nu si pentru fiabilitate si siguranta . La cele din urma ai liber la dezvoltare conform regulamentului FIA 2015 .
Corectati titlul - nu MERCEDES declara ca toate echipele de top il doresc pe Bottas . Interviul si informatia este oferita de nici altul decat Toto Wolff in persoana , care pe langa rolul la Mercedes AMG Petronas , ii este si impresar lui Bottas , prin firma detinuta cu Mika Hakkinen care-l si consiliaza . Are valoare si talent , insa trebuie sa mai creasca cel putin un pic la Williams !
Zici ca v-au spalat pe creier . Dacia 1310 in forma ei destul de arhaica si neestetica a costat in cea mai buna ipostaza 3300Eur si 2500 varianta de baza , iar din motive de siguranta si design a fost abandonata . Cum poti sa-ti doresti TATA Nano la 2500Eur ? Pentru batrana zambetul lui Iliescu cu motor 1.4 pe injectie , plateai o suma decenta si primeai "multa" masina ... dar nu era sigura si motorul nu intrunea normele de poluare . In schimb cum credeti ca s-ar comporta cu motorul de 1.2 75cp sau 0.9 TCe si un pret sub 5ooo . Cred ca si-ar gasi multi adepti ce-si doresc o masina buna de fataiala . Problema e ca sistemele de siguranta costa enorm , iar Renault nu-si permite sa scoata vreun model foarte slab pe siguranta .
Ultimele comentarii
230 in total