1. Tariful KW-ului de energie de la Enel / E.on / CEZ in Bucuresti este de 0.37LEI FARA TVA . Ca eu cand pun benzina sau motorina nu cer pretul fara TVA . Va rog corectati , ca nu sunteti Antena 3
2. Mi se pare exagerat de scump . La pretul ala cumperi aceleasi doua masini (Golf daca-ti place neaparat - una benzina si una diesel si iti mai raman si bani de combustibil) - ca sa nu zicem de masini SH ca noi suntem destul de saraci ca sa ne permitem sa dam pe un Golf TDI 25ooo Eur .
3. Arata frumos - va voi urmari in continuare - sunt curios ce garantie are bateria (ansamblul) .
Daca Vettel sau Kimi-l vor bate pe Ham in orice cursa , ingamfatul va deveni frustrat si se va certa cu toata lumea . Rosberg totusi nu va fi in stare sa-l domine pentru ca este doar un simplu pion , pacat de el (dar oricum nu-l suport - cauta prea multe scuze) .
Chiar mi-as dori de la anul sa vedem batalii la roata .
Pai va spun eu de ce .
1. cartea masinii sta la banca si in toate negocierile de RCA / Casco se discuta ca atunci cand masina e pe leasing (dar fara ajutor din partea bancii)
2. Dobanda e mica de fatada , pentru ca la 30000 LEI / 5 ani diferenta de rata era de 28 LEI vs un credit normal (obtinut cum s-ar zice ... cu buletinul).
3. Dureaza cel putin 1 luna pana cand se rezolva dosarul - deci nu poti avea pretentia la promotii de stoc - ca se epuizeaza de 3x pana cand iese dosarul tau.
4. Efectiv bancile nu stiau cu ce se mananca , iar dealerii se fastaceau cand le puneam problema astfel
5. Conditiile pentru a cumpara aceiasi masina pe numele (meu de ex) spre deosebire de al sotiei , ne-a scutit vreo 15oo LEI la RCA .
@Ilici02 - pai omologarea o puteau face cu costuri insignifiante - de ce trebuie sa le comand eu 10000 de Dacii , cand la banii aia gasesc sa zice ... VW?! mai dotat si mai puternic / mai economic totodata (ca exemplu).
Diferenta intre 1.2 73 si 0.9 TCe e 54% vs 46% din ponderea benzinelor . Cum poti trage o concluzie asa transanta ?! Profitul per unitate pe termen scurt este mai mare pe 1.2 de care trebuie sa scape , ca sunt vechi si costa putin , insa 0.9 este mai complex si castiga din piese / manopera . Cine cauta ieftin , nu va cauta sigur varianta Prestige (dupa nici o logica)... iar dieselul de 75cp e ok (nu am zis nimic de rau - e o motorizare decenta / suficienta pentru aproape oricine .
Eu mi-am cumparat Peugeot , pentru ca era mai ieftin cu discount decat Dacia cu discount . Nu mai vorbim de dotari . Si chiar nu inteleg ... de ce dracu` e mai scump Sandero cu 400Eur decat Logan ?!
Tot nu-i inteleg pe cei de la Dacia - pilot si navigatie optional si la modelul de varf ? Aaaa ... stai ... la modelul de varf , nu poti pune decat motorizari de baza ?! CE ?
Au malai in cap sau tarate ?! Am avut Logan din 2008 si a fost o masina buna , insa pretul stabileste achizitia , mai ales daca e noua - iar daca ai ajuns sa compari intre un lowcost si o alta cu discout si alta e mai ieftina - eu zic ca alegerea este deja facuta .
Ultimele comentarii
230 in total