pt ce sa reintroduci sistemul KERS daca nu impui obligativitatea folosirii acestuia? doar asa ca vrea FIA? e o prostie. daca tot e optionala folosirea sa unde va mai fi spectacolul pentru cei ce nul vor folosi? parerea mea e ca toti il vor folosi cand isi vor da seama ca acest KERS e necesar si ajuta pe cei cel folosesc. miar fi placut sa fie pentru toti sau deloc nu asa optional. dar inca o data FIA se joaca la fel ca guvernul nostru cu echipele din marele circ.
pacat ca cei de la michelin au dreptate. pentru frumusetea acestui sport ar fi trebuit 2 furnizori. spectacolul ar fi fost altfel. dar FIA stie doar cei trebuie in buzunar si atat. nu se gandesc la cei ce platesc bilete an de an, cursa de cursa.
abia astept sa vad marile update-uri ale celor de la ferrari. in canada Alonso a fost fantastic sa batut singurel cu mc-urile si asta a fost benefic atat pt moralul lui cat si pentru cel al echipei. Massa dup cum am mai spus, e un pilot fara viitor, rabufniri de ocazie si atat. toti marii piloti care lau avut pe schumi coechipier nu au fost in stare sa invete ceva de la acesta. cum a plecat schumi cum ferrari e in declin, va avea aceasi soarta ca cea din 94-95.
ciudat. am revazut de mai multe ori faza si sincer numi dau seama ce putea provoca distrugerea cauciucului. cred totusi ca suprasolicitarea in acel viraj a pneului si fortarea lui ham peste masura a dus la spargerea penurilor. in concluzie : nemenajarea pneurilor pe ultimele 3 ture a dus la distrugera si abandonul pilotului mc. daca ar fi avut mai multa grija acum mc se distanta considerabil.
lasati oameni buni omu sa intre in paine. dupa 3 ani si 4 curse in acest sezon voi vreti sal vedeti campion? sunt 3 ani in care nu a pus mana pe volanul vreunui monopost f1. in 3 ani de zile sau schimbat multe. rabdare oameni buni. rabdare.
Ultimele comentarii
137 in total