Poate intereseaza pe cineva ca in stirea originala mai erau niste comentarii:
Triple world champion Niki Lauda explains: "He is being held back by the performance of his car, which is something he can't do anything about."
Another former grand prix racer and analyst, Germany's Christian Danner, told RTL: "In my eyes Nico is a winner, so to me it is almost tragic that he is losing so much time at Williams."
@SVY- .avantajul consta in faptul ca, desi un motor rezista la doua curse, in prima el este protejat de pilot si echipa pentru a rezista sigur si in urmatoarea. Adica sunt perioade in care se reduce turatia maxima la care poate rula (intre altele). Pentru Ferrari nu va mai fi cazul pentru ca nu mai e nevoie sa reziste motorul inca o cursa, pe cand cel al lui Hamilton are deja un anume grad de risc, destul de mic pentru ca McLaren au protejat motorul in cursa din China. Oricum avantajul motorului Ferrari consta in cativa cai putere in plus.
@sharky_raduku - Hamilton ar fi vrut cu siguranta sa foloseasca jokerul numai ca nu se poate folosi in ultima cursa. Deci Hamilton trebuie sa aiba mare grija de motor si pe perioada antrenamentelor pentru ca orice problema inseamna retrogradare pe grila de start. Deci s-ar putea ca folosirea jokerului de catre cei de la Ferrari in cursul sezonului sa fi fost si o miscare strategica ca sa ajunga cu motor nou in ultima cursa.
Chiar sunt curios care sunt constructorii interesati. Deocamdata nu ma pot gandi decat la Audi si eventual Peugeot, astia mai sunt prezenti in motorsport. Ar fi singura metoda de a atrage un constructor de talia lui VW in Formula1. Cat despre constructorii deja existenti nu cred ca se pune problema ca un Ferrari sau Renault sa aiba motor Cosworth, fiecare isi poate face motorul propriu dar ar fi limitat de conditiile unice. Cred ca asta ii deranjeaza de fapt, nu se va mai putea face diferenta intre marci pe partea de tehnologie, ori asta vrea fiecare sa scoata in evidenta pe piata auto.
Hai sa clarificam un picut problema asta, pentru ca raspunsul tau e cam subtire. Eu am gasit cam 30 de surse cu stirea despre pneurile verzi ale celor de la Bridgestone. Bineinteles, dupa cum zice foarte corect Daniel Popescu in blog, credibilitatea si seriozitatea unor surse lasa de dorit. Problema nu este asta in cazul nostru. Toata lumea a preluat ideea si o reda intr-o forma sau alta. De la unii care zic scurt ca Bridgestone a lansat campania Make Cas Green pana la cei care intra in detalii, inclusiv reproduc declaratiile TUTUROR participantilor. Bineinteles ca exista si surse de stiri care trunchiaza stirea de baza si baga doar bucati: unii doar declaratia lui Hamilton, altii combina pe Hamilton cu Brawn, pe Brawn cu Theissen si tot asa. Ca o paranteza aici pot sa spun ca nu am gasit nicaieri doar referiri la membrii echipei Ferrari, nici macar unde m-as fi asteptat mai mult (http://www.theprancinghorse.co.uk/news/10_oct/2008/06.html). Una peste alta, ca site care se ocupa de redarea stirilor despre Formula1 si care se vrea impartial (cine trebuie stie ce vreau sa zic aici), parerea mea e ca ar fi trebuit cautate mai multe surse (mie mi-a luat mai putin de 5 minute, exista pe un site optiunea search si cuvant de cautare "green") si postata stirea in formatul cat mai complet, pentru a aici nu mai e vorba de selectarea surselor dupa credibilitate ci de criteriul de selectare a stirilor care apar pe http://formula1.automarket.ro/stiri, problema pe care am ridicat-o de anul trecut. Asta mai ales in cazul fragmentelor de stiri. Pentru ca nu imi dau seama cu ce e mai buna http://www.autosport.com/news/report.php/id/71216 decat http://www.manipef1.com/news/2008/index.php?id=2268&redirect=1 .
As vrea sa nu fiu inteles gresit, nu am ridicat problema asta pentru punctele din concurs. Sincer sa fiu eu unul sunt cam dezamagit de modul de desfasurare jocului. Oricum mai sunt 3 curse si se termina. Insa m-am implicat destul de mult in sectiunea asta, pentru ca ideea lui Mircea Mester si a celor de la Automarket mi s-a parut extraordinara, si e pacat ca exista asemenea momente.
Cum ziceam si anul trecut, castigul cel mai mare e ca putem sa ne uitam la cursa si sa intelegem mai multe dintr-un comentariu in poloneza decat din al lui Miki Alexandrescu. Pentru ca stim la ce ne uitam, suntem informati.
Il rog acum pe Daniel Popescu sa nu se supere pe mine pentru aceste afirmatii, nu sunt acuzatii si nici macar critici. As vrea ca asemenea discutii sa duca la imbunatatiri daca e cazul si nu tresariri de orgolii.
Atat am avut de spus despre subiectul asta. Imi cer inca o data scuze daca am deranjat pe cineva, nu asta a fost intentia mea. Spor la treaba si multa bafta in continuare.
Ultimele comentarii
243 in total