Adevarat, dar acum nu vorbeste in numele celor 40% de la McLaren - echipa de Formula1 - ci din partea celor 100% de la Mercedes - furnizor de motoare si KERS.
Nedumerirea mea nu e legata strict de stirea de aici ci de modul de abordare al aspectului in general, au mai fost declaratii ale lui Haug in numele Mercedes punctate pentru McLaren.
Oricum multumesc pentru lamurire.
Chiar am o nedumerire: stirea trecuta Haug critica aerodinamica masinii McLaren pe buna dreptate, aceasta fiind componenta mai slaba a masinii motorizate de Mercedes. Vad in asta o delimitare a celor de la Mercedes fata de performantele mai slabe ale masinii McLaren, Mercedes fiind "doar" furnizorul de motoare si KERS.
Pe de alta parte acum vad punctat McLaren pentru ca Mercedes vrea sa furnizeze altora sistemul KERS si nu prea vad legatura celor de la McLaren cu subiectul. Daca erau si BrawnGP sau Force India pregatiti sa aiba KERS de la Mercedes primeau si ei puncte?
De vreo doua ore a fost inaintat un protest oficial din partea a 3 echipe impotriva altor 3 in privinta diffuser-ului. Informatia a aparut pe binecunoscutul site autosport.com la 8:09 GMT, adica destul de demult. Aflam de acolo ca reprezentanti ai echipelor reclamate au fost deja invitati pentru explicatii.
Iar noi aici inca ne gandim ca unii intentioneaza sau mai stiu eu ce. Pentru un site cu pretentii cum inteleg eu ca este automarket evenimentul asta oficial si foarte important cred ca era mult prioritar fata de sperantele lui Webber de ieri sau pingpong-ul lui Hamilton cu McLaren. Parerea mea.
Scuze pentru interventie, I'm Outta Here!
Ultimele comentarii
243 in total