Pe langa "inghetarea" motoarelor, limitarea lor la maxim 18.000 RPM, folosirea a 8 motoare/sezon,reducerea capacitatii de la 3000cc la 2400cc au introdus si regulamentul aerodinamic de anul acesta care de asemenea este un regres.
Plecarea celor de la Michelin , care produceau pneuri net superioare fata de Bridgestone a fost din nou un mare regres,pe langa faptul ca a disparut si concurenta avand un furnizor unic in momentul de fata.
Singurul lucru pozitiv este introducerea slick-urilor.
In rest, F1 este din 2005 pe o panta descendenta din punct de vedere tehnologic, lucru care se reflecta si in spectacolul de pe circuit din pacate...
Sunt mare fan McLaren si nu mi-e rusine !! In schimb mi-ar fi rusine sa fiu cel din spatele utilizatorului "Neo" care este prescurtarea de la neobrazare !
Strategia calificarilor a fost un esec, Lewis a pierdut 2- 3 pozitii pe grila de start din cauza ca mai putea parcurge inca un tur rapid (cum au facut Vettel si Button de l-au depasit in acel ultim tur) dar au ales sa-l cheme la boxe.
Ultimele comentarii
302 in total