Sigur nu ai mers cu GT-R-ul, absolut sigur.
Romanule palavragiu, Maserati este o jucarie slaba si fata de M3 nu are ce cauta in liga GT-R, Porsche, Ferrari.
Daca cumva nu stiai Maserati (un vesnic falimentar tinut de Fiat in brate) este acum copilul mai mic a lui Ferrari
Noroc ca exista Logan care are vanzari si mai bune.
Ce legatura are Maserati cu GT-R, e la distanta mare, Ferrari sa vedem ce face cu noul model, Porsche cu toate imbunatatirile de pe 997 Turbo se chinuie sa bata un GT-R cu 40% mai ieftin, M3 este in alta categorie asa ca cerelevanta are cometariul tau.
Este departe de un esec comercial atat timp cat in SUA (principala piata de vanzari a lor) a batut la vanzari 977 Turbo si in 2008 si in 2009.
Eu cred ca tu esti un esec in aprecieri si gandire.
Deci una din ele mai proaste comparatii posibile.
1. Amsestecam OFF-Roader cu SUV care real nu au legatura.
( Pe site-ul Toyota Land Cruiser este ctegorisit ca off-roader nu suv.)
2. NU zic ca nu este frumos desingul, dar este chiar subiectiv, unii sau cam saturat de pomul de craciun de pe botul masinii.
Iar la desing ne aratati nsite faruri de parca in asta consta desingul unei masini.
3. Subaru Tribeca are interior net superior (cu materiale net superioare si mai frumos) lui Nissan Pathfinder.
4. DIMENSIUNI
(cel mai mare/incapator model)
Dimensiunile interioare 9ca alea ne intereseaza) se masoara in locul pentru ocupanti si volumul de incarcare in litrii, ce ati facut voi este o aberatie, este un fel de care masian ocupa ami mult loc in parcare.
Nu au nici o legatura dimensiunile exterioare cu cele interioare, si acexemplu BMW X3 are capacitate maxima de incarcare mai mare decat mult mai marele BMW X6.
FOARTE SLAB FOARTE SLAB FOARTE SLAB
Nu o reusiti deloc cu comparatiile astea.
1.Toyota Land Cruiser 150 nu este un SUV cu abilitati de off-roader ci un OFF-ROADER cu abilitati de SUV, este o foarte mare diferenta.
Nici un model de Land Cruiser nu a fost SUV.
Definitii SUV:
- A sport utility vehicle (SUV) is a generic marketing term for a vehicle similar to a station wagon, but built on a light-truck chassis.
- some pretension or ability to be used as an off-road vehicle
- De obicei SUV-urile au tracţiune 4x4 şi deşi unele dintre ele au şi capacităţi pentru terenuri grele, SUV-urile nu sunt vehicule off-road.
- Au calităţi pentru drum, dar nu mai sunt recomandate pentru ieşiri pe drumuri neamenajate sau pentru tractat.
De aici si greseala de a compara LAnd Cruiser compara cu X5, Touareg etc. care sunt niste SUV-uri.
2. Am studiat atent interiorul Land Cruiser-ului (nu in poze) si la capitolul ergonomie gresiti total, fiind un off-roader si nu un SUV multiplele optiuni nu sunt concentrate pe o rotita, 2 butoane si un display (care in realitate sunt mai putin ergonomice), functiile sunt asezate organizat, sanatos si foarte ergonomic.
Toate butoanele mai distantate si care ar fi incomod de accesat in timpul mersului sunt butoanele unor functii care nu se folosesc in timpul mersului, chiar mi sa parut totul foarte logic si bine gandit, fiacare functie cu butonul ei nu mai stai sa ratacesti printr-un meniu, obositor uneori, gen smartphone, orice comanda are un loc al ei si o accesezi de 3 ori mai repede decat intr-un X5, Touareg, Q7, ML etc.
3."In ciuda faptului ca este lent, masiv si putin atragator"
In ciuda faptului ca e masiv ???? - asa trebuie sa fie
In ciuda faptului ca este putin atargator .... a- adevarat nu are faruri cu multe beculete - este un off-roader, nu se agata cu el pe Dorobanti, mie mi s-a parut superb, mult mai frumos decat in poze.
La tinuta de drum este confortabil dar este destul de "barcuta" si in modul SPORT, dar mai bine ca modelul anterior LC 120.
In rest bun articol iar masina este SUPERBA.
Ultimele comentarii
653 in total