1.Dupa cum stim reclamele tin la Bizoni si cum de Bizoni e plin si vanzarea merge.
2.E bine ca au pus un Lexus de acum 2 generatii si un C-class de acum 10 ani, ca de, cu modelele actuale o sa concureze modelele Audi din generatiile viitoare.
3.Norocul lor ca au ales un BMW rosu ca daca-l puneau negru nu mai vedea lumea Audiul din reclama.
4. Au terminat cu R8, ca alta masina deosebita nu aveau sa afiseze, ca ei produc acelasi model dar la diferite dimensiuni. :))
O zi buna!
Reclama pentru fraieri :))
Produsele false produc AH1N1, aveti grija.:))))
Cata prostie si minciuna.
Placutele trebuiau comparate cu ATE, Delphi, etc. sa vedem daca mai existau diferente, sau si alea sunt contrafacute, dar lasa sa se duca bizonul sa dea dublu pe cele de la reprezentanta.
Filtrele le-au comparat cu Mann, Bosh, nu ca ar fi pierdut probabil.
Oricum filmariile si comparatiile sunt stupide, compara produsele originale cu unele din targ, nu din magazine de specialitate, o minciuna daracre sigur o sa prinda la o gramada de bizoni.
De ce nu au spus - alegeti produse de marca, nu alegeti produse de la Renault, adica aceleasi prosuse de marca cu alt ambalaj si cu pret dublu.
Asta este Renault.
Bun si vacinul ala pt. AH1N1, au halit vaccinul peste 1 milion de prosti la noi si alte zeci de milioane de prosti in restul lumii :)))) asa se vinde orice prostie, pe minciuna si reclama falsa, cultura si informarea te face sa alegi produsul corect.
Eu cred ca este mult mai simplu calculul, o sa-ti explic mai pe intelesul tau:
VW cu vanzari mai mici sau egale de curand cu Toyota (cunoscut pentru eficienta) a avut profit URIAS in timp ce Toyota a avut pierderi, de unde oare diferenta asta ATAT DE MARE !?.
Daca tot de pricepi la vanzari ar fi trebuit sa stii si tu regula de aur, piata de vanzari se bazaeaza in general pe multa prostie si incultura, dezorganizare si nepasare si aici nu vorbim numai de masini vorbim de absolut orice. Sunt mai multe produse proaste decat calitative pe piata si se vand la fel sau mai bine datorita unei publicitati false dar eficente si asta valabil in orice domeniu, alimantar, IT, auto, etc.
Te asigur eu ca pretul total de productie al unui Porsche este undeva pe la 40 %, restul este politica Porsche (VAG). Nissan au declarat ca nu au pret mare la GT-R pentru ac nu au scop imbogatirea cu acest model, au vrut sa scoata un model optim - profit minim Nissan - pret, performanta exceptionale pt. client.
Si Porsche poate sa scoata 997 Turbo la acelasi pret dar e politica VAG, cumpara fraierii de ce sa dam mai ieftin?
SA nu uitam : "VW Up: productia costa 900 de euro, pretul va fi de 9000 de euro!"
Ultimele comentarii
653 in total