@Blower0 - ia si baga in bibilica, ca te-a orbit VAG:
The first series-production LED headlamps were factory-installed on the Lexus LS 600h / LS 600h L presented in 2007 for 2008 models.
Asa ca Audi a folosut prima oara LED-ul in visurile tale erotice! :))))
Real intre Toyota si BMW nu prea exista rivalitate (decat putin pe partea cu Lexus), deci orice comentarii si comparatii de gen sunt putin stupide.
BMW este un brand premium, emotional, tehnologizat dar desigur si mai costisitor si mai putin fiabil.
Toyota pune accent mare pe partea practica si fiabilitate deosebita la un pret decent. Din cand in cand mai fac si ei cate ceva emotional (Supra, Celica, LFA in trecut, si GT86 actual) deci sporadic.
E greu sa le compari pentr ca BMW ofera mult dar si la un pret pe masura, Toyota ofera mai putin, dar produse foarte bune si corecte avand astfel si un target mult mai mare.
Ambele marci sunt de apreciat iar colaboararea lor actuala s-ar putea sa fie una din cele ai inspirate si benefice pentru ambele branduri.
Mie imi place ce de comantatori sunt pe aici, dar majoritatea se uita la niste poze. Eu am fost special in showroom sa vad noul RAV 4 si mi se pare o evolutie de la cap la coada (detin si un RAV4 2008). Poate singurul minus este al amsinii din test este acel CVT care este putin imbatranit fata de cutiile actuale.
Era un amarat masi sus @cosmin care ä avut urmatorul comentariu: "CVT + SUV + 4x4 + aspirat natural = reteta dezastrului cu absolut toate ingredientele." - banuiesc ca este blond. Aceasta este poate cea mai buna combinatie pentru o masina foarte fiabila, comoda, ideala pentru familisti, adica fix scopul principal si obiceiul Toyota.
@dan_grc - pe langa eroarea cu acul (dealtfel si in poza se vede perfect ca este o rflexie) restul comenatrilor tale nu sunt deloc concludente. Degeaba am acel lux si design deosebit, cand mai mult am nevoie de fiabilitate, intretinere ieftina si lipsa de dureri de cap. Nimeni nu contesta calitatile altor competitori, dar la categoria asta RAV4 inca este un etalon de normalitate si fiabilitate, foarte practica, fara pretentii deosebte de design sau materiale (ca aspect (degeaba am aspect fara calitate in timp)).
Ultimele comentarii
653 in total