Motorul reprezinta pana in 30% din rezultate. O masina de WRC costa de la 1.2 mil de EUR in sus. O cutie de viteze de WRC costa 300 000 de EUR si creaza un avantaj de ~5 sec pe proba fata de o cutie tot de WRC folosita pe acceasi masina dar de 150 000 de eur.
Sunt foarte multe variabile la o masina de gen si nu are legatura cu masina "mai mica si gandita pentru a fi rapida".
Eu nu vad clienti multi BMW sa treaca la acest DS4, de la Audi sunt mari sansele pentru ca A3 este o masina mult mai preferat de dame decat Seria 1 iar acest Citroen o sa atraga multe dame.
VAG au o gramada de probleme timpice pe difereite masinim exemple, trapa la Q7, etansare la EOS, etc. si nici nu au vrut sa auda sa sa faca vre-unn reacall si vorbim de aceeasi problema la peste 20% din modelele vandute.
Oricum desteptu de mai sus @LauCalin nu realizeasa ca atatea probleme au aparut in maxim 2 ani de la productie, s-ar putea in 4 ani sa se ajunga si al 20%, da vorba aceea, ce-i intereseaza pe VAG, doar oese din garantie si ami fac si ei niste banuti,
De-asta nu-mi place VAG.
Balboni traieste, nu a murit in Lambirghini, Hiromu Naruse a murit intr-un LFA, cum pm sa-i pui numele pe masina care i-a adus moartea, chiar daca a contribuit foarte mult la crearea ei???
Invatati Marketing robotilor.
Ultimele comentarii
653 in total