Putem sa mictionam pe testele EuroNCAP?! Nu de alta, dar ei au inceput sa dea note pentru Seat Belt Reminders, Speed Assistance si alte dobitocenii de asistenta in timp ce IIHS au constatat ca foarte multe din accidentele frontale sunt pe o suprafata mai mica de jumatate a partii frontale si au modificat testul, anume impactul frontal are loc pe 30% din suprafata frontala a masinii si mare surpriza, majoritatea masinilor astora de 5 stele in testele EuroNCAP au luat doar 3-4 stele la testarea IIHS! Mai mult ma doare cum se comporta masina la impact, decat ca-mi franeaza masina singura ca nu sunt eu atent. Ce e mai important cand ma trezesc cu bivolul de pe contrasens la ca intra in mine, cum ma protejeaza fierul, sau un sistem de siguranta care nu-mi foloseste la absolut nimic in cele ami multe cazuri de accident?!
@Shelby - din exemplele tale:
1. Porsche Cayenne, a consumat 8.2 in afara, consum declarat 7.8 URBAN!
2.Urmatoarele 2 sunt un concurs, nu au lagatura cu cotidianul. Ei de mult ori au mers mult sub limita legala!
@Vasi - Infiniti a aparut exact ca si Lexus pentru pentru a se bate cu Mercedes pe piata AMERICANA si nu avea nici o legatura cu rivalitatea BMW sau Audi.
Fiabilitatea este inca mult peste gama de lux germana si asta nu din cauza mentinerii fiabilitatii japoneze ci din cauza downgrade-ului de fiabilitate al europenelor.
Acum Lexus si Infiniti sunt o categorie aparte in clasa, oferind senzatii ceva mai diferite, un afrmec si un confort aparte in, o fiabilitate net superioara trioului german! Categoria performantelor au lasat-o mai moale, nefiind acesta targetul lor, deocmadata.
Pntru toti mancatorii de "ciocolata" de mai sus, aratati-mi si mie masina aia diesel care consuma REAL ziua in Bucuresti " 5.1 litri/100 de kilometri, cu aerul condiţionat mereu în funcţiune."
Si aglomerat ca Bucurestiul sunt sute de orase in lumea asta.
1.Ce s-a demonstrat cu japonezele, ca inca sunt in fruntea totpurilor in toata lumea, inclusiv Germania!?
2. Nu avea probleme displayul, ci problema era pe parte de software!
Ultimele comentarii
653 in total