Orice masina apare, romanul are grija sa caute nod in paura, ca aia au copiat, ca aia au furat. Eu cred ca este o problema de frustrare a multor romani.
Cam orice masina de masa ai scoate este normal sa aibe asemanari cu una sau cu alta, ca nu sa se reinventeze roata la o masina de consum. Seamana asta cu BMW mai putin decat seamana la spate noua serie 1 BMW cu Polo. Sunt simple coincidente, doar nu o sa credem acum ca BMW cand a facut seria 1 s-a uitat la VW polo :))))
Poate vrem sa ne uitam la Venge, Soul, IX35, Veloster care bat multe masini echivalente la design si nu seamana cu nimeni, de ce ar fi furat acum la design!?
Cat despre fiabilitate, atat Hyundai cat si Kia se situeaza in jumateatea de sus a clasamentului, cu o medie de brand chiar buna, mult peste constructori mai vechi si consacrati.
Deasemenea Hyundai/Kia au avut cea mai mare si mai constanta crestere in vanzari, Kia/Hyundai au si cea mai mare garantie la nicel mondial.
Cam toate masinile lor sunt imbatabile la pret oferit vs ce ofera (spatiu, fiabilitate, optiuni, garantie).
DAr romanul in general le stie pe toate si defat este cam rupt de realitate, pe langa apartenenta subiectiva si inflexibilitatea absurda.
Asa spuneau toti buretii si de Toyota si Honda acum vre-o 20 de ani, ca sunt niste fraieri. Au aratat cat sunt de fraieri, au reinventat calitatea si au revolutionat vanzarile.
CEO Toyota a spus acum vre-o 2 ani: "Cel mai mare pericol pentru noi nu este VAG sau alt producator european, cel mai mare pericol pentru noi este concernul Hyundai-Kia, are cea mai rapida, inteligenta si sanatoasa crestere de pe piata, are acelasi stil de dezvoltare pe care l-a avut Toyota in trecut"
Masina de mai sus este foarte interesanta, nu va fi la nivelul concurentei dar nici nu vrea. Va fi o maisna mare. premium cu niste performante bunicele, plina de optiuni la un pret foarte bun. Deci vei avea aproximativ acelasi lux, confort si optiuni la un pret mult mai mic.
Este o alternativa pe piata mai putin acoperita sau inexistenta, nu o concurenta reala pentru masinile premium de lux (deocamdata).
Vazand pretul unei avriante full, de ~60k de EUR, am intrat pe audi.ro si am inceput a configurez un A4 2.0 TDI 177 CP.
Am plecat de la 36.000 de EUR si la 70.000 de eur m-am oprit, mai erau acteva optiuni.
Nu credeti, intrati si configurati.
Ce lagatura are fiabilitatea PSA si Renault cu Kia-Hyundai? Si Kia si Hyundai au ajuns in topurile fiabilitatii unde PSA si Renault se uita cu binoclul. C4 un gunoi de masina, zdrangane de la 60k de km, Renaul Megane, superb la exterior, groaznic la interior, Peugeot foarte frumos dar vesnic gay si de fiabilitate mai bine uitam. Golful, Fordul, Opelul clar sunt superioare din toate punctele de vedere, dar pun pariu ca la pret comparat (si ca echipare) vor fi mai scumpe cu 20-30% decat Kia asta. Deci Kia sigur va oferi celmai bun raport pret/performanta+echipare+fiabilitate, adica aceeasi linie pe acre au mers si pana acum.
sa nu ami vorbim de garantia din bara in bara REALA transmisibila, cea mai mare din segment alaturi de fratele Hyundai.
Rezultatul Kia si Hyundai se vede in vanzari si calitate. Cea mai buna garantie mondiala, cea mai mare crestere a vanzarilor, clienti din ce in ce mai multumiti, rezultate din ce in ce mai bune la teste, etc.. CEO Toyota si VW au declarat ca cea mai amre amn
enintare pentru ei este concernul Hyundai-Kia si cred ca asta spune totul.
In rest, o gramada de comantarii de frustrati, de copii biciclisti, de pierde vara, de autisti.
Ultimele comentarii
653 in total