Mix-ul de elemente sunt de fapt Lexus CT, prezentat in 2010 si la vanzare din 2011. Defapt acest Auris este un Lexus CT mai "bland".
Si pentru babuinii care comentau mai sus, tehnologia Hybrida Toyota este INVENTATA si PATENTATA de Toyota, principiul lor fiind total diferit de al altor constructori. Ajunge sa cautati putin pe Youtube sau Google.
Problema este ca motorul de la Fiat a fost MULT mai ieftin decat cel de la VAG (care era supra evaluat) si Suzuki l-a preferat pe cel de la Fiat din ratiuni economice, normal, iar VAG a luat foc ca nu le-a inghitit gogoasa. Mare caracter VAG astia.
@andi - ar trebui sa cauti si sa citesti declaratiile nemtilor referitoare la Hybrid. Constructia Hybrida de la Toyota este cea mai performanta si fiabila, solutia lor este patentata si unica. Aici nu vorbim de performnte, ci de raport pret/calitate+eficienta+fiabilitate. iar daca citesti articolul caruia i-ai citit doar titlul o sa vezi "Marca Toyota este excepţia care confirmă regula," - cred ca asta spune tot.
Electricele sunt infinit mai usoare constructiv decat hybridele, problema constand doar capacitatea acumulatorilor.
@aliosa23 - tocmai ai ramas in urma cu stirile. VAG nu a fost corect cu Suzuki, nu invers, dar fanii VAG sunt orbi aproape intodeauna. Nici macar nu stii de la ce a plecat scandalul, respectiv de la faptul ca Suzuki a preferat sa cumpere niste motoare de la alt producator iar VAG a luat foc ca nu cumpara de la ei, cu toate ca partea asta nu exista in intelegerea lor.
Ultimele comentarii
653 in total