Daca va amintiti a mai fost un episod asemanator la Top Gear despre Thailanda cand au traversat tara pe motoare. Cum spunea cineva aici Top Gear este o emisiune de divertisment cu o audienta fabuloasa la nivel mondial iar noi am fost norocosi ca ne-au dedicat un episod. Stim de ce imagine se bucura Romania la exterior si au spus-o si ei la inceputul emisiunii. Au spus clar care le erau asteptarile inainte de a ajunge in Romania, dar eu consider ca in ansamblu au prezentat o imagine corecta, o tara a contrastelor iar lucrurile negative nu au facut altceva decat sa faca finalul si mai spectaculos ceea ce e tipic pentru Top Gear. Am fost si voi ramane un mare fan Top Gear. Episoade noi de pe BBC le puteti gasi pe www.finalgear.com iar incepand de anul acesta sunt chiar in HD (la inceput 720p iar mai tarziu apare si o versiune 1080i).
Numai bine!
America de Nord este un continent iar Obama este presedintele USA dar tu nu faci diferenta la fel ca si intre CTS si CTS-V. Mai stiu multe cum ar fi: ai mancat un "i" in cuvantul "parvenitii" dar ai adaugat un "a" la "acum" dar nu e grav sa zicem ca se compenseaza, mai stiu ca Montréal este in Canada si ca Obama este presedintele USA, defapt Canada nici nu are presedinte, mai stiu ca virgula "caruta" mea are unul dintre cele mai bine cotate motoare V6 (VQ35DE de la Nissan) cotat la 270bhp, mai stiu ca... dar cred ca nu mai are rost.... vorba ta... BMW puncte... puncte... puncte... power.
Ce ma distreaza comentariile unora care nu pot nici sa faca diferenta intre un CTS si un CTS-V sau intre un IS sau un IS-F (asta e un Lexus) dar vin si isi dau cu parerea despre Be eM Veul la care viseaza de cand erau mici. Am o noutate pentru voi, mai exista si altceva inafara de BMW, chiar daca modelul sau constructorul respectiv e mai putin cunoscut pe la voi prin "zona". Multi constructori fac acest exercitiu, produc o versiune de performanta a unui model de masa. O fac pentru imagine dar o fac si pentru fidelii marci care apreciaza acel model si nu vor o masina "ordinara". Litera aceea care apare la finalul numelui despartita de o cratima (fie ea V, F sau R) chiar face o diferenta (si chiar stiu despre ce vorbesc sunt posesor de un SE-R dar ma indoiesc ca ati auzit ca nu se importa la voi in "zona"). Ca sa nu o mai intind, Cadillac CTS-V este cel mai rapid sedan de performanta al momentului (conform specialistilor si asta nu doar in linie dreapta) si nu este doar un CTS ordinar cu un motor de Corvette ZR1, schimbarile sunt mult mai profunde.
Numai bine!
Spune clar " what I'm driving here is an ending" si conducea un Aston Martin Vantage V12 si nu emisiunea. Enumara si motivele pentru care el crede ca nu se vor mai fabrica masini de genul acesta. Din pacate tendinta este spre masini diesel, hibride sau chiar electrice si nu spre monstri V12. In curand vom conduce toti niste masinute silentioase cu motorase de 0,09 litri care vor dezvolta 12,7CP. Pentru un "petrol head" asa cum spun cei de Top Gear, acesta este un dezastru.
Astept cu nerabdare urmatorul sezon Top Gear.
Ultimele comentarii
18 in total