Prin Juke Nissan incearca sa propuna "altceva" in segmentul crossover-urilor, fiind constienti ca nu va place tuturor. Mie unul imi place si zic bravo lor pentru curajul de a propune un asemenea design si pe deasupra nu e nici o masina rea. Sunt sigur ca in Romania Juke nu va fi un succes pentru ca criteriile la cumpararea unei masini sunt altele dar sunt convins ca se va vinde foarte bine pe alte piete unde look-ul, senzatiile si emotiile au un cuvant de spus.
Se vede ca sunt colegi de grup cu Nissan, mai invata cate ceva de la ei dar inca mai au multe de invatat. Din acelasi 3,5 (aspirat normal) Nissan scoate intre 260 si 300 CP (diferite modele inclusiv 350Z) si sa nu mai vorbim ca acum l-au revizuit au crescut cilindrea la 3,7 si puterea la 330 CP. DPDV design am vazut coupe-uri mai interesante chiar in acelasi grup.
dvdcore cred ca vroia sa spuna puterea transmisa la asfalt masurata pe un dinamometru atunci cand a spus puterea reala. E normal sa existe o diferenta intre puterea dezvoltata de motor si puterea transmisa la asfalt.
Cum poti pune intr-un top Chrysler Town&Country care este defapt o varianta bine echipata a lui Dodge Caravan (people carrier) cu tot ce e mai confortabil si mai exclusivist in industria auto (Rols Royce, Maybach etc.). Nici Toyota Sienna si nici Lincoln MKT nu au ce cauta aici. Gelly!? Cum poate ajunge copia Made in China in acelasi clasament cu originalul.
Ultimele comentarii
18 in total