@ Marius
Poate ca si prin Suedia si Norvegia sunt oameni care nu-si permit sa intretina un Volvo/Saab/Volkswagen second hand...Ceea ce nu e cazul aici...rumanu` isi ia un Passat sau o Vectra de banii astia ca doar nu e prost sa-i dea pe o coaja de Logan...numai nemtii si suedezii sunt asa de prosti...
Unde e marea noutate??? Se stie de o gramada de vreme ca cifrele de consum declarate de constructori nu "bat" cu cele reale pentru simplul motiv ca simularea in cursul careia se determina consumurile este a unui parcurs "ideal" ceea ce nu e cazul in realitate. Niciodata...
Iar onorabilii redactori de la QR si AutoBild au incurcat merele cu alunele...o crestere cu 47 % a consumului inseamna o crestere grosso modo cu jumatate...ceea ce devine o dublare un pic mai jos, in opinia celor de la QR...grea mai e istoria asta...
In primul rand e necesar sa fac o usoara corectie: in loc de "cateva sute de milioane bune" a se citi "10 miliarde $"...
@ mosCraciun
Faptul ca vinzi nu inseamna ca ai si profit...Daca te uiti si prin alte curti (GM, Opel, Chrysler, samd) o sa vezi ca poti sa faci volume de vanzari consistente cu profit "negativ"...
Volvo e, in schimb, profitabil...nu extraordinar de, dar este...mai nasol e ca si asta o ia la vale si vor trebui sa-l praduiasca rapid...
Ultimele comentarii
27 in total