Este foarte clar ca Hyundai si-a propus sa cucereasca piata europeana si prin prisma evolutiei, de la o generatie la alta, se pare ca va si reusi. Noul i30, cel putin din punct de vedere al design-ului, va reusi sa reprezinte o concurenta serioasa atat pentru Ford Focus cat si pentru Volkswagen Golf. Noua linie imprima modelului un aer tanar, dinamic, usor sportiv chiar, fapt ce denota intentiile constructorului de a se adresa unui target mult mai larg decat pana acum si anume de a se adresa tinerilor, Hyundai fiind o masina care atragea in trecut un segment ce trecea de prima tinerete. Cat despre prejudecatile europenilor legate de faptul ca e o masina coreeana cred ca-s mai degraba prejudecatile compatriotilor nostri si cand spun asta ma bazez pe vanzarile inregistrate de Logan in Europa, o masina care nu impresioneaza nici prin design nici prin fiabilitate sau consum, principalul atu al sau fiind pretul. Revenind la Hyundai, un model reusit la capitolul design, promitator la capitolul siguranta, avand in vedere atat echipamentele din dotarea standard cat si optionale si puncajul maxim obtinut in teste de modelul anterior; ramane de vazut daca raportul calitate / prêt va reusi sa trezeasca interesul europenilor pentru a o propulsa in topul vanzarilor. Cat despre fiabilitate ramane de vazut, insa cei 5 ani garantie pozitioneaza deasemenea acest model peste cel al competitorilor.
Era vorba de prezentarea M6, ca sa inteleaga toata lumea, acolo unde dobitocul isi da cu parerea despre garantia Hyundai :-)))))) dar in loc sa se uite in oglinda dupa ce-si posteaza ineptiile ajunge la concluzia ca ceilalti sunt "frustrati si lipsiti de ratiune" :-)))))
Ti-am mai spus unde ti-e locul...
Ultimele comentarii
28 in total