tractiune 4x4 balegoasa, 5kg furaje/ 100km, 0-100 (niciodata, este limitata la 80),norme poluare 0, sistem "go home" (in caz ca soferul e baut), vedere pe timp de noapte, comanda vocala.Garantie 12 ani, fara numar de km.
De ce sa nu faci doua masini cu acelasi tip de piesa?, schimbul de piese intre marii producatori (in general germani) este ceva obisnuit, lucrul in echipa poate duce la rezultate bune, mai ales in plan automobilistic. Presedintele Lambo a uitat izul de miros falimentar care se raspandea prin fabrica sa. Cu cele 20% parti comune, poate se refera doar la estetic, la partea mecanica si electrica (in general ascunsa) nu prea deranjeaza, poate chiar imbunatateste bugetul.
puteau folosi Logan'uri sau noile "Sombrero", erau mai ieftine, nu au abs..ebd..esp si sigur li se invarteau rotile in aer, poate chiar mai scapa cate un cauciuc...
Exista deja autobuze, dube, tiruri.Ferrari si VW ar trebuie sa introduca pe lista persoanelor nongrata, marele cumparator de "autobuze" care pateaza designe'uri reusite.
Masina este destinata segmentului de lux, se cunoaste ca designe'ul nu este tipic german. Bordul aduce mai mult cu o consola de "Star Trek", in care trebuie sa tragi pe dreapta ca sa schimbi temperatura ambianta. Insertile de lem si aluminiu inclina mai mult spre limuzinele de lux, volanul pare a fi aerisit, dar se vede o aglomerare de "butonase" tipic japoneza.
Ultimele comentarii
18 in total