La 135 de cai putere este un mic bolid. Ce timpi o scoate de la 0-100km/h?..pentru 1/3 de masina, iar consumul ar trebuii sa fie mai mult decat rezonabil.
"Airbag" pasageri la optionale? asta e ceva de genul 1992. Faza cu "tapiseria si armonia interioara de culoare bej" mi se pare penibila, mai bine ar imbunatati calitatea plasticelor din interior, ca vara la soare "put". De laudat este exterioarul, care arata mult mai bine decat precedentul model, actualul model incadrandu-se perfect in gama de vehicole medii-mici. Motorizarea se incadreaza perfect, curioasa fiind garantia in nr de km. O parte desprinsa din "gloria comunista" este "Diesel-ul vine abia in 2009.", s-ar putea sa fie mult depasita pana atunci...Sa inteleg ca cei de la Dacia, o sa puna neuronii la naftalina, formula "mergem pe modelul asta pana cand nu se mai vinde" nu mai este valabila in zile noastre.
Probabil o sa fie un fel de monococa de fibra de sticla, cu scaune, bord si alte parti de design deja turnate in caroserie.
Gluma..gluma, dar multe modele de la hundai pot fi incluse in gama de pret de 2500-3500euro (full oprtion).
Toti se uita la producatorii de autovehicole, care trebuie sa faca masini cat mai putin poluante si consumatoare. Dar tot cu motorina si benzina din petrol?! De ce nu adopta bio-diesel (ulei de rapita) si bio-etanolul (alcol din porumb)??? Atentia ar trebuii orientata catre producatorii de combustibili. Sa nu uitam ca motorul diesel a fost proiectat prima dat pentru ulei de rapita, la fel si cel pe benzia cu "tuica de proumb".
Ultimele comentarii
18 in total