@Sumi7 La Schumacher, ca și la Vettel, conta foarte mult că era la Ferrari.
Ții minte când era Alonso la Ferrari și Vettel la RBR? Cei mai mulți fani mergeau la Alonso.
Hamilton, spre deosebire de Vettel, are o echipă de marketing în spatele său. E celebru, are aere de vedeta, umbla cu vedete, o arde cu moda etc.
Crezi că Hamilton se va retrage? E singura șansă să vină Vettel. Și Mercedes nu-și permite să-l lase liber să plece pe pilotul 6 titluri (poate 7 la sfârșit de an): Hamilton îți vinde acum cel mai mult, copiii se uită la TV pentru el etc. F1 are nevoie de el, mai ales după pandemia asta.
Eu pariez că Hamilton va semna cu Mercedes în continuare și va fi langa el Bottas sau alt pilot mai slab. Dacă vine Russel, Hamilton il distruge, cum a facut Alonso cu atatia debutanti.
Toată povestea asta cu Vettel la Mercedes îl ajută pe Toto să negocieze viitorul contract al lui Hamilton și să nu-i lase britanicului cale liberă să ceară cât vrea. Dacă Mercedes îl voia pe Vettel cu orice preț, îl avea deja și nici nu era telenovela asta, se negocia în secret. Dar până acum, Toto a spus că nici nu au discutat.
@Automarket Pe bune, nu ștergeți cometariile rasiste ale lui Costel iin care spune despre Hamilton ca ar fi „pigmentat”?
Inteleg sa faci misto de un pilot sa-i spui Vitelus sau HamHam, dar suntem in SUA aici sa ne batem joc de culoarea persoanelor? Nu e prima data cand rasistul ăsta il caracterizeaza pe Hamilton ca fiind „pigmentat”.
Suntem in 2020 ce naiba, nu putem tolera un astfel de limbaj.
@Sumi Mercedes nu va mai avea pilot german si nici atat campion german in viitorul apropiat. Calmeaza-te.
Raikkonen.
Și în primul an de la revenire, a terminat pe 3 în campionat. Dacă avea o mașină RBR îl bătea pe Vettel de îi suna apa în cap și îi încheia cariera germanului încă de pe atunci.
În ultimul său an cu Ferrari, a terminat pe 3. Dacă Ferrari îl lăsa pe Raikkonen liber să se bată la titlu, cu siguranță avea șanse mai mari să-l bată pe Hamilton decât a avut Vettel.
Si Raikkonen, și Alonso sunt campioni care pot concura fără probleme și după 40 de ani, iar dacă au mașină bună, se bat la victorii fără nicio problemă. In urma cu 50 de ani, F1 era dominata de baieti trecuti bine de 30 de ani si atunci efortul era mult mai mare decat in prezent, cand astia la putina caldura sau ploaie se opresc imediat.
Desigur, Grosjean sau Perez poate că n-ar fi capabili de așa ceva, probabil de-aia nici nu sunt campioni mondiali.
Nu mai zic că Schumacher la 40 de ani, după 3 ani de pauză, nici nu transpira după ce termina cursele. La el altele au fost problemele. Dar cu un RBR în 2010, și Schumacher îl bătea pe Vettel.
Revenind la Alonso, în ultimii ani s-a antrenat și a condus alte monoposturi. Fără o condiție fizică de fier nu prea ai cum să reziști 24 de ore la Le Mans. Conditia fizica a lui Alonso e in continuare de top, iar F1 nu s-a schimbat deloc de cand a iesit din circ.
Dar problema lui Costelus e aceea ca daca merge Alonso la Renault atunci Vitelusul trebuie sa se pensioneze. Stai linistit, Costica, dupa ce te da Ferrari afara, nu te mai ia nicio echipa mare.
Si stii care e diferenta dintre Vettel si Alonso? Pe primul, Ferrari l-a dat afara, pe al doilea, Ferrari il regreta si acum.
Iesirea din Europa e o prostie.
In Brazilia nici măcar nu fac teste, au țara plină de cazuri, acolo virusul circulă liber.
SUA e cel mai afectat stat din lume si va continua să înregistreze cazuri.
Rusia nu e transparentă, multe cazuri, dar puține victime. Nu știm cât de gravă e situația acolo.
China rămâne un focar până la apariția vaccinului și mereu un pericol pentru sănătate.
Iar Marea Britanie nu e dispusă momentan să renunțe la măsurile de distanțare și izolare, ceea ce va împiedica GP-ul de la Silverstone, cel mai probabil nu va avea loc.
Și nici Italia nu cred că va permite, la cât de afectată au fost.
Deci calendarul ăsta nu cred că va rămâne în versiunea asta și plimbarea pe multe continente expune echipele la infectarea cu virusul.
Și nu cred că Hamilton va avea probleme, ci din contră, ăia tineri vor fi bulversați. Hamilton e la apogeul carierei, cu 1-2 luni de antrenament intensiv, o să-l vedeți după curse că le câștigă fără să transpire. În plus, un pilot cu experiență știe mult mai bine să se recupereze, organismul lui e obișnuit să-și revină mult mai repede și musculatura și inima au o rezistență mult mai mare la efort decât unul la 21 de ani.
Ultimele comentarii
1092 in total