Nu este on-topic, dar sper sa nu se supere prea multi.
Am 1.9JTDM 150CP. Masina este OK, cam joasa pentru Romania si suspensia o idee cam tare. Sta foarte bine pe curbe - am mers pe Dealul Negru cu 120 Km/h fara probleme (vara, vreme frumoasa), iar pe autostrada se simte perfect la 190 Km/h. Nu ma incanta cutia de viteze, care la 5000 Km inca "agata" in a doua, sper sa se mai lase.
Daca as cumpara acum AR 159, as lua benzina, mai ales ca se vinde si la noi 1.8TBi 200CP. Motorina nu se potriveste caracterului AR dupa parerea mea.
Costuri intretinere BMW 540i. Presupunem ca masina a fost achizitionata SH, din 2006, cu ~70000 Km, cu 30000 Eur (cam la banii astia se poate gasi una pe mobile.de):
- impozitul anual este de 2400 RON.
- RCA-ul in 760 RON
- CASCO, la o cota de 4.73% (atat am eu la CERTASIG), 1419 EUR, ~6101 RON
Cost total pentru un an 9261 RON, sau 771 RON lunar. Rezulta ca este o masina pe care si-o permite si un salariat la o companie privata din IT, domeniul financiar, etc. BTW, primul post a fost pus ca sa starneasca discutiile.
Revenind la topic, L6-le cu dubla sau tripla supraalimentare (400+CP) pe o masina de 1300-1400Kg este o combinatie perfecta. Sper ca asa va "arata" urmatorul M3.
Ideea cu ceasul de bord pe care il poti purta este excelenta. Cele 8 tevi de esapament sunt o idee mai putin fericita, sper sa nu ajunga si "in productie".
Dar nu imi place. Spatele este reusit, insa fata strica tot - nu stiu de ce imi aduce aminte de actuala generatie de Impreza. Schita era mult mai reusita, pastra liniile de la actualul IS.
Ultimele comentarii
86 in total