Daca vreti sa aflaci la ce foloseste Nissan un tun cu plasma in procesul de fabricare a motoarelor cititi aici: http://society.kisti.re.kr/~Eksae/_notes/data/pdf/v2n2_2.pdf
Citez: "Motorul VR38DETT al acestuia are cilindri acoperiti cu un strat de 0.15 mm de plasma."
Ori cei de la Nissan au cativa ingineri aliniati pentru premiul Nobel pentru ca au reusit sa controleze aceasta stare a materiei la presiune atmosferica si temperatura joasa (zeci de grade Celsius), ori voi ati scris articolul pe graba si ati chiulit la orele de fizica in liceu. Ar fi pacat sa stricati o serie de articole foarte reusite pana acum.
Motor aspirat, 240+CP din 2 litri, 8500 rpm. Ati vazut cum urca in ture? O masina foarte buna "in my book". Cred ca este pentru un anume fel de sofer, putin diferit de Megane RS/Golf GTI (turbo).
Ultimele comentarii
86 in total