Fata arata foarte bine, silueta este potrivita pentru o limuzina, interiorul nu are comparatie in tot ce se vinde azi pe piata auto. Spatele insa este o alegere nefericita. Totusi, cred va fi aleasa in detrimentul concurentilor germani de multi cumparatori. Bravo Jaguar!
Posibilitatile sunt mari. Ma gandesc ce ar iesi daca ar combina aceasta tehnologie cu un compresor sau, cum fac cei de la VW, cu un compresor si o turbina. Sper ca o vor face la generatiile urmatoare, la prima generatie mai au de scos bug-uri din software-ul care controleaza valvele :D
Posibilitatile sunt mari. Ma gandesc ce ar iesi daca ar combina aceasta tehnologie cu un compresor sau, cum fac cei de la VW, cu un compresor si o turbina. Sper ca o vor face la generatiile urmatoare, la prima generatie mai au de scos bug-uri din software-ul care controleaza valvele :D
Iti trebuie putin timp sa te obisnuiesti cu cutia automata. Ar fi trebuie sa faca mai multe ture de circuit cu masina cu PDK inainte de a incerca sa stabileasca timpul "oficial" (poate a facut-o dar nu a spus nimic, asa ca inclin sa cred ca nu s-a intamplat).
Personal, chiar daca masina cu PDK ar fi mai rapida, tot manuala aleg :D
Dar nu asta e scopul modelelor scoase de Dacia. Nu cred ca macar un cumparator Dacia a ales Logan sau Sandero pe criteriul aspectului masinii. Pret, costuri de intretinere, spatiu interior - aici trebuie sa puncteze acest SUV, si pare ca o face bine (la fiabilitate ramane de vazut). Puteau sa faca un model mai atragator fara sa mareasca costurile, in conditiile in care au designeri foarte capabili - mie mi-a placut Duster-ul foarte mult. Doar ca nu ii intereseaza sau poate nu vor.
Pana una alta, succes Dacia si cat mai multe SUV-uri vandute. Avem nevoie de acest lucru pentru ca multi romani sa aiba locuri de munca in aceasta perioada dificila.
Ultimele comentarii
86 in total