De fapt, asta a fost probabil unul din motivele care i-au determinat sa isi cumpere un hibrid - doar consuma mai putin. De asemenea, experienta imi spune ca soferii care circula mai mult au tendinta sa mearga mai repede.
Ce gasesc cu adevarat socant este numarul mediu de amenzi. 0.23 in medie la 160.000Km? Chiar daca circula in mare parte pe autostrazi...insemna ca doar unul din 4 soferi a fost sanctionat pe parcursul a 160.000Km. Cred ca ii ustura tare la buzunar, pe loc si probabil si in pretul asigurarilor de sunt asa disciplinati.
E o idee buna, doar ca formele ar trebui sa fie mai masculine, chiar daca va fi o masina de dimensiuni reduse. MX-5 este foarte feminina, nu a imprumutat nimic de la RX-8.
Imaginatia lui Andrei A lucreaza de obicei mai aproape de ceea ce imi place mie. Masina imaginata de el este mult prea "manga-style", daca imi este permis :D
Tractiune spate, soft-top, motor aspirat, suspensii potrivite pentru circuit - vechiul S2000 este potrivit pentru un segment destul de ingust de consumatori. Cu schimbarile anuntate, noul S2000 poate fi condus de oricine si cei de la Honda spera ca astfel vor vinde mai multe. Ramane sa mai anunte ca este disponibil si un motor diesel pe acest model.
Morala: nu tot ce este mai nou este si mai bun.
Ultimele comentarii
86 in total