Raport pret/performante imbatabil (daca ramane la acelasi pret ca vechea generatie). De data asta, si in cea mai frumoasa forma dintre toate hot hatch-urile de pe piata. Bravo Renault, si la cat mai multe vandute!
O tehnologie noua este introdusa mai intai pe modelele ieftine (Fiat), si migreaza catre modelele scumpe si exotice (Alfa Romeo, Maserati, Ferrari). De obicei se intampla invers.
Fata:
- faruri drepte, fara "umflatura" dinspre aripa, si ingustate putin catre grila dubla fata.
- capatul farului tras mai putin pe aripa, unghiul mai larg si cu marginile farului drepte (fara curbura existenta acum in partea de jos a farului)
- linia capotei adusa mai jos, catre farul ingustat.
- grila fata specifica BWM ("double kidney") dreapta in partea de sus si de jos, si ceva mai putin inalta.
- capota mai putin bombata in fata, unde este plasata sigla BMW.
Lateral:
- curbura din partea de jos de pe portiera si aripa spate mai putin pronuntata.
- linia plafonului ceva mia coborata catre spate
Spate:
- evacuari duble ( ca pe M-uri)
- stopurile ingustate - practic taiat din parte de jos, care este prea lata. Pastrat raportul intre latimea stopului pe aripa si cea de pe spate.
- arcul de cerc care inchide partea superioara a stopului pe aripa putin mai ascutit.
Ultimele comentarii
86 in total