Personal nu cred ca articolul reflecta cu adevarat schimbarea pe care Hyundai a dorit sa o faca cu noua generatie de modele. Istoricul lasa de dorit, nici ca prezentare generala si nici dpdv al caracteristilor tehnice. Parca totul este scos dintr-un prospect de marketing. Nu mai vorbesc de cantitatea de informatii strict tehnice folosite la noua platforma J4. Se vorbeste de antifonat si vibratii, cand de fapt autorul trebuia sa faca referire insonorizare si suspensia motorului (ex noua bieleta cu prindere axiala) sau greutati atasate de cadru fata (mass damper). Se face referire la zgomotul motorului, dar se uita ca si esapamentul are rolul lui. Nimic despre noul cadru motor sau faptul ca au renuntat la basculele alea triunghiulare antice, pe care le are pana si loganul. Cred ca daca articolul era structurat mai bine, impartasea mai multa informatie. Se putea incepe cu o evaluare dinamica asupra manevrabilitatii (reprize motor, elasticitate, raspuns la accelerare), comportament (stabilitate la viteza, sensibilitate la miscarile volanului), placerea condusului (reactia la viteze mici, efort la manevre), directie, confort (modul cum sunt percepute tipurile de suprafete, zgomotele suspensiei), franare (raspunsul la franare/liniaritate), zgomote&vibratii (zgomote la rulare pe diferite suprafete, rezonante motor la ralanti sau in accelerare, vibratii tablier-podea, zgomote aero). Se continua cu o evaluare statica gen calitatea perceputa, exterior/interior/compartiment motor/portbagaj. Exterior - noua identitate de marca, eleganta, design robust, modern si dinamic, integrarea accesoriilor exterioare. Interior - calitate asamblare, vizibilitate tablou de bord/consola centrala, spatii depozitare, reglaje scaun, culori (combinatia argintiu cu negru), pedalier aluminiu, ergonomie. Habitabilitate (spatiu interior), accesibilitate, vizibilitate, ergonomia soferului, modularitate, ...
Ultimele comentarii
1 in total