dar nu stiu ce sa zic, am crezut ca e rau cu Ford-ul 3.2.... Toyota nu imi place , nu a trecut testul elan' si majoritatea ajung in service rasturnate (e drept si Ranger-ul avea asemenea probleme). As dori un pick-up cu manual service si cu posibilitatea de a o tine pe 30+ ani (in jurul casei) afara nu in garaj , fara sa se perforeze tabla la ea. Am mai vazut si alte modele mai vechi la vanzare prin targ, stau mai bine (rugina mai putina) decat astea noi , chiar le fac doar sa tina 200.000km apoi o arunci/desfaci? pe hartie Amarok-ul 3V6 e cel mai tare insa nu imi place VW de nici o culoare. Probabil am sa renunt la alte planuri de viitor sa mai achizitionez masini noi ca doar siguranta data de (multa) electronica o au ca avantaj.
Nu pot sa ma abtin sa nu comentez, Am un Nissan D21 (o bestie... din 89) , o am de mult , o tin in jurul casei. (toti ii spun ca e cotetz/epava/wreck waiting to happen) . Tin la ea. O forjez mai ales in oras. (multumit de consum , spatiu , rezervor 80 si faptul ca nu ma intereseaza daca o julesc,sau o rastorn). Am avut in 2013-2016 Ford Ranger 3.2 Limited , mergea de rupea tot , problema era ca aproape dublu consumul fata de D21. (in oras) . dupa 2 ani si ceva deja a aparut rugina pe sasiu (not so good, mai ales in comparatie cu vechitura mea din 1989). Clar nu se mai fac masini ca pe vremuri . Am luat acuma un Nissan D23 190cp tekna , are sub un an , stat doar afara , punctele de sudura din fabrica la sasiu ruginite, toba deja a prins rau rugina , bratele fata de la suspensie ruginite, diferential cu pete de rugina, bara spate cromata apare pe interior deja rugina, carcasa tambur spate rust-spots, de discuri nu mai zic. Are km f putini masina(
Doar 107 MPH mile pe ora... Nu e departe de cat mergea Ford-ul meu Ranger 3.2 Limited (TDCI) - VM>175KPH cuplu e putin mai mare pe Raptor.... dar te lasa de dorit.... Pretul e ce 40% peste aproape.
Salutare,
Doresc sa alfu daca va fi testata si varianta de top (2.0 cu 190cp, DSG si cel mai important cu 0-100 in 7-7.5s).
Consumul real ,in oras, pare putin cam mare - fata de cele specificate de producator - la o masina diesel din 2017 .
Nu gasesc destule informatii legate de fiabilitate , in cazul in care as dori sa achizitionez o masina noua in viitor , cu toate review-urile pozitive si nr-ul mare de vanzari pe 2016 de la Seat , as cam evita orice autovehicul despre care nu gasesc ceva detalii minime legate de fiabilitate.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ca fapt divers, detin un Nissan D21 , are 1.9 tone , motor 2.5 diesel (simplu) din prima generatie de diesel'uri (1987) si pot spune ca masina nu sare cu consumul de 8 L in oras(Baia Mare) iarna.
Deci , lasa de dorit noile motorizari diesel , mai ales pt o masina de zi cu zi in trafic cu 20-65 kp/h in 90% din timpul petrecut la volan.
Multumesc.
Ultimele comentarii
14 in total