Motorina aia speciala de la mol nu e foarte ok , imi mareste consumul cu cel putin 3-4 litri in oras(pe 2.3dci) , prefer sa pun aditiv o data la 3-4000km de la Liqui... + Masina mea este echipata de iarna , asa ca nu prea ai ce verifica pe ea. Este inca in garantie cica.
Salutare. Am un Navara achiziționat de nou in T3,2016 , dar sun puțin dezamăgit de autoutilitară. - Designul exterior e foarte spectaculos și frumos.
Este adevărat ruginesc cam repede, am dat-o pe a mea cu Forshe + ceară deja.(momentan o țin doar afară) tabla e o idee mai subțire ca la aia veche, (și Ford-ul Ranger din 2013 ruginea la fel repede , dacă nu chiar ,mai , in 12 luni avea pete r. pe șasiu)
Vizibilitatea din interior e jalnică , poți agăța orice oricând în oraș.
4x4 lasă de dorit...
Motorizarea e Renault Master 2.3
Consumul extraurban e senzațional pentru o mașină de 2,1Tone+ (6,9l)
Plasticele din interior 96% sunt mai prost finisate ,se văd juliturile mai repde, și te tai și mult mai ușor în ele , decât la modelul din 89.
(Dar tot Nissan-ul D21 folosesc ca mașina zilnică ,vizibilitate foarte bună, mai ales prin orășel , japan-tech-1989 cu motor 2.5 simplu si consum ok , poți merge lejer cu 4-a la 1200rpm cu 30-40kph).
Cumpărați Ranger din Ungaria e cu până la 25% mai ieftină, și este mai bine construită(Aduse din South Africa nu Tailand) .
Am avut 3.2 Limited , ok , dar cosum mare , iar ungerea necorespunzătoare. Rugineau destul de repede (1-2 ani) , dar nici Navara D23 nu e mai bine făcută (e chiar sub.)
Baftă.
Ultimele comentarii
14 in total