Eu unul l-as penaliza pe Hamilton la fiecare cursa pentru diferite motive: in primul rand l-as penaliza pentru ca e negru (sau cum spun unii romania-arieni, "tigan"), l-as penaliza pentru ca are lanturi la gat, l-as penaliza pentru ca isi spune parerea vizavi de unele lucruri, si prin urmare e impertinent, l-as penaliza pentru ca a incercat sa arate ca Vettel, vopsindu-si parul, l-as penaliza pentru ca nu e la Ferrari, unde pilotii sunt mandrii ca brazii si se confunda cu corectitudinea, l-as penaliza pentru ca Bottas vrea sa-l ajute si asta nu se intampla la Ferrari, care stim foarte bine ca sunt niste ingeri, si nu in ultimul rand, l-as penaliza pentru a avut aceleasi reactii de ambele dati cand masina de siguranta a fost pe pista si nu i-a spus asta lui Vettel.
#monstruoasacoalitieimpotrivaferrari #logica
@schumi31 Nu ai cum sa stii daca Vettel e mai bun ca Hamilton sau daca Alonso e mai bun ca amandoi, atata timp cat nu au aceeasi masina. Daca ar fi sa ma iau dupa rationamentul tau, as zice, cu ce a fost mai bun Schummacher decat altii cand era la Ferrari? Ca avea o masina superioara celorlalti. Atata timp cat intr-un sezon o echipa are un numar ridicat de dati cand blocheaza prima linie cu ambele masini in calificari, ca de altfel si la sfarsitul cursei sa aiba ambii piloti pe primele doua locuri, mai ales cand unul dintre piloti se numeste....sa zicem Barrichello, atunci acei piloti beneficiaza de o masina net superioara celorlalti. Asa cum au fost sezoanele precedente Mercedes, sau inaintea lor RBR. Or anul asta nu prea se aplica.....
Nimeni, cu capul pe umeri nu spune ca Vettel a vrut sa intre intentionat in Hamilton in prima instanta. Nu avea nimic de castigat. Dupa ce a dus masina paralela cu Hamilton, se poate discuta daca a fost intentie sau nu. Eu unul cred ca era rosu Ferrari pentru ca intrase in Hamilton. Oricum, in partea a doua a incidentului, Vettel nu avea ce cauta acolo.
In alta ordine de idei, dupa noul regulament, pilotul de pe primul loc nu mai trebuie sa astepte intrarea masinii de siguranta la boxe pentru a relua cursa, si prin urmare sunt X locuri de unde o poate relua. Vettel s-a asteptat ca Hamilton sa accelereze din acea curba si Hamilton nu a facut-o (la precedenta iesire a masinii de siguranta Hamilton a avut acelasi comportament, nu a accelerat).
Intr-o competitie in care Ferrari primeste un bonus de 100 de milioane doar pentru ca a participat in toate sezoanele, sunt oameni care cred ca FIA e impotriva lor, ca Mercedes trage sforile si ca pamantul e plat.
Vettel este "latinul" popoarelor saxone. Nu-mi aduc aminte sa fii vazut multi sportivi de prin zona aceea a Europei care sa-si piarda cumpatul asa repede. Anul asta se comporta chiar decent, in comparatie cu injuraturile si miau-nismele de anul trecut cand nu-i mergea masina.
Oricum, una peste alta, nu conteaza ce zice telemetria, pentru ca e o "stiinta" inexacta, mai important e ce spune Vettel.
Ultimele comentarii
174 in total