iata ce se intampla cand doi piloti incapatanati si capriciosi se intalnesc si se bat pt o pozitie....se acroseaza.cred ca vina apartine in egala masura amandorura....lewis la impins pe maldonado in afara circuitul dar cred ca numa asa putea sasi tina pozitia si avea tot dreptul sa lupte pt ea dar totusi asa cum era cu pneuriile cred ca a insistat prea tare.....maldonado la randul lui e vinovat ca a insistat cand a vazut si el clar ca nu mai avea pe unde sa insiste daca era destept se retragea in spatele lui lewis la aspiratie si ataca prin alta parte pt ca clar era mai rapid....dar sa vazut ca ink mai are nevoie de experienta in asta si faptul ca are pana acum doar un singur podium si ca isi doreste cu disperare altele sa vazut
:)) mda copiaza audi da seamana leit cu skoda.....pe scurt VAG ....basama balamalele de la portiere is de la vw....noroc cu fiabilitatea si calitatea fabricatiei si motorizari specifice VAG ca altfel seat ajungea la nivelul saab-ului ca vanzari
mda....F1 candva era altceva....astazi daca piloti ca niki lauda gilles villeneuve ori jim clark ar pilota un monopost actual ca in anii 60-70-80 iar lasa pe pilotii actuali cu mult in spate.....nu zic ca si astazi ca sa ajungi in F1 ai nevoie de mult talent noroc si sponsori(mai ales sponsori adik malai) dar acum conteaza mult mai mult ce masina conduci cum o pregatesti pt fiecare cursa si mai ales strategia care o folosesti in cursa....si nainte conta strategia da nu ca acum.....nainte pilotii talentul lor si curajul de a conduce cat la limita si a scoate untu din masina conta.....cn ar fi in stare sa conduca astazi pe vechiul nurburgring cum o faceau pe vremurii adevaratii piloti??cn ar fi in stare astazi sa faca ce a facut jackie stewart in 1968??ce depasiri se faceau pe vremuri si ce depasiri se fac astazi??erau pe vremuri sisteme kers si alte sisteme care sa te ajute sa depasesti? ne bucuram astazi ca a mai revenit spectacolul cu ajutorul acestor sisteme da pana la urma realitatea cruda ca totul e artificial.....apas pe un buton si team depasit....mare talent iti trebuie sa faci asta......or fi mari si rapizi piloti schumi alonso vettel hamilton webber rosberg etc dar sa spuna mersi frumos ca sunt astazi in F1 nu in anii 80 ca erau pe la mijlocul plutonului probabil....concluzia finala e ca astazi banul primeaza in fatza talentului.......atunci chiar daca erai fiu de gradinar sau eu stiu ce om simplu daca aveai talent si curaj(astazi exista oare curaj?) erai pilot de F1.....si ce pilot.....R.I.P jim clark
"ţinuta de drum rigidă face dificilă manevrarea maşinii pe drumurile proaste" accentuez cuvantul "proaste" ...amice masina asta nui facuta pt drumuriile tipice romanesti.....e mai mult o masina de colectie....e o masina mai mult de pilotat decat de condus asa pe o sosea demodata gen bucuresti-ploiesti...vechiul Stig nu o apreciaza.....dar sunt care apreciaza masina si o considera atragatoare ca pilotaj( am revista quattroruote un nr din 2008 in care e un test amplu cu 8c competiozione) si acolo sunt apreciate stilul de pilotaj contructia ingrijita pt o alfa romeo ca de aia doar 500 de exemplare au fost create ca si costuriile erau mari fiind fabricata intro fabrica maserati.....cat despre design cum ziceam gusturiile nu se discuta .....nuti plac faruriile....dar sa fiim serios ce e urat la forma caroseriei??am inteles esti mai conservator dar orcat de conservator ai fi nu ai cum sa nuti placa forma caroseriei.....ii ca si cum cand tear intreba cineva de o femeie frumoasa iai raspunde ca esti gay( cu asta nu zic ca esti dadeam un exemplu) ......eu nu ma consider conservator nu consider de ex vw golf 6 o masina frumoasa.....mi se pare cam banala(exclud versiuniile GTI sau GTD)....dar imi place mercedes GLK care e renumita pt "patratimea" caroseriei....as spune mai multe da ma opresc....orcum iti respect gusturiile......si apreciez faptul ca in comentariul tau nu miai adresat injurii cum observ ca unii care utilizeaza acest site o fac cand se contrazic......
Ultimele comentarii
226 in total